Guest FIN1979

avsimin download nopeus-rajoitus

10 viestiä aiheessa

moi

Tuossa juuri lataan avsimistä ja nopeus on huimat 45.3kbps :P 2M ADSL yhteydellä ::) En ole koskaan saanut avsimistä ladattua ADSL:n maksiminopeudella, vaikka FSNordicista ladattaessa nopeus pysyy tasaisesti 240kbps:n tuntumassa.

Tuolla avsimissä on ilmeisesti jokin nopeusrajoitin päällä kun en yleensä saa yli 70kbps nopeudella ladattua. Vaikka olen kokeillut eri kellonajoilla ladata tuolta niin silti nopeus ei ole koskaan mennyt yli 80kbps:n, yleensä se siitä vielä laskee latauksen kestäessä >:(

Ovatkos muut huomanneet vastaavaa avsimistä ladattaessa ? Ihme homma sanon minä...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.. No minulla on kanssa kahen megan netti ja kyllä on yleensä avsimistä tullut 120kbps. Toisaalta kun Fsnordicista lataa niin kyllä se on siellä parin sadan tuntumassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on 1Mbit netti ja tasaista 40-50kt/s lataili avsimista, että et oo ainut kellä avsimista hiljaa lataa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata puhua että niinjaniinmonta kbps kun puhutaan kiloTAVUista(lyhennetään joko kt(kilotavu) taikka kB(kilobyte) kb on kilobit eli bitti), eikä biteistä, menee sekasin kun lukeaa nopeaan.

Ja itse latausnopeudesta, mulla on 10Mbit/s-linja ja avsimistä tuommoinen 100-200kB/s tulee että on se hieman tukossa, FSN:stä 1,03MB/s :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minäkään saa flightsim.comista 8 megasella letkulla kuin 10-50kt/s, avsimistä vauhti on siinä 90-100kt/s. Fsnordicista sitten tulee jopa 600kt/s.

En usko, että noissa avsimissä tai flightsim.comissa mitään rajoitusta on. Taitaa vaan olla nuo palvelimet jossain tuhannen mutkan takana ja voipa välissä joku rapakkokin olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa siellä mitään rajoitinta on. Ainakaan en usko sellaiseen. Avsimissa vain on niin älyttömät liikennemäärät, että ei FSN esim. pääse lähellekkään...

EDIT: just niinkuin Jarkko sanoi. Tosin Flightsim.comissa on sellainen rajoitus, että First Class memberit ja ilmaiseksi imuroivat ilmeisesti imee dataa eri letkun kautta. Ja koska First Class membereitä on vähemmän, kun niitä, jotka eivät halua maksaa pienistä eduista, ei heidän letkunsa mene niin tukkoon, kuin se ilmaiseksi imuroivien putki... Tai joku tuommonen systeemi kuitenkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ja siihen teidän koti-dsl:n ja avsimin väliin tulee vielä monta muutakin letkunpätkää joista joku voi myös olla tukkeessa tai hidas.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään