Guest Foxhawk

Mistä AI liikennettä?

16 viestiä aiheessa

Tarkoituksena olisi ostaa AI-liikennepaketti ja olin jo kallistumassa Ultimate Trafficin puoleen. Kuitenkin muitakin ja ehkä halvempia vaihtoehtoja olisi, onko kenelläkään kokemusta Traffic 2004 paketista?

Mielellään haluisin download version ja ihmettelen kuin halvimmalla UT:n tuntuu saavan PC Aviatorin nettikaupasta boksiversiona (35$ sis. pk). Kaikkialla muualla hinta tuntuu olevan siellä 40€ paikkeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu ei. Mutta joka tapauksessa haluaisin yhden "paketin" jonka voi asentaa suoraan installerilla enkä mitään palapeliä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu ei. Mutta joka tapauksessa haluaisin yhden "paketin" jonka voi asentaa suoraan installerilla enkä mitään palapeliä.

PAI:n paketit installoidaan juurikin installerilla. Imuroit lentoyhtiön, avaat installerin, avaat .pai tiedoston ja install. Hoplaa, simussasi lentää x-yhtiön koneita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taikka avaat installeriin samalla kertaa n kappaletta .pai-tiedostoja ja hoplaa, sinulla lentää n kpl lentoyhtiöitä. Ei ole vaikeaa. Mutta onhan noita sitten maksullisiakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muuten Ultimate Traficissä kaikki lentoyhtiöt?

Ei läheskään. Itse olen asentanut puuttuvia käsipelin tai Pai:n valmispaketteja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kyllä noi ultimate trafficin koneet ovat aika hounon näkösii jos vertaillaan esim. aardvarkin koneisiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Pitääkö asentaa noi AI-Aardvarkin koneet yksitellen? ::) En löytänyt mitään valmista pakettia tai mitään. Ja pitääkö kaikki flightplanit hankkia itse? Voipi olla melkoista palapeliä...

Kyllä ne koneet muuten on aika hienon näköisiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääkö asentaa noi AI-Aardvarkin koneet yksitellen? ::) En löytänyt mitään valmista pakettia tai mitään. Ja pitääkö kaikki flightplanit hankkia itse? Voipi olla melkoista palapeliä...

Pitää. Ja plaanit pitää myös hankkia itse. Melkoista palapeliä se totta vie onkin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää. Ja plaanit pitää myös hankkia itse. Melkoista palapeliä se totta vie onkin!

Voi ei! Minulla ei ole aikaa asentaa niin paljon koneita yksitellen. Kokeilin jo asentaa PAI:n koneita manuaalisesti, mutta lopputulos oli se, että koneita ei näkynyt missään. Taidan tyytyä UT:n ulkonäöltään köyhiin koneisiin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Pitääkö asentaa noi AI-Aardvarkin koneet yksitellen?

Pitää asentaa yksitellen. PAI:n AI paketeilla ja Installerilla helpoin aloittaa ja kannattaa kyllä tutustua AI-liikenteen tekemiseen itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä vaiheessa mun on pakko esittää yksi kymysys.

PAI:n malleja jaksetaan aina moittia milloin raskaiksi, milloin muuten huonoiksi.

Mutta.

Kun olen avannut PAI:n malleja muutaman sata kappaletta, niissä on useinkin ollut viitteitä monen eri tekijän tuotteisiin. (Esimerkiksi Salon Jani taitaa tuntea tämän jutun hyvin... tehnyt repainteja joihinkin?) ... PAI:n Airbussit siis ovat FSPainterin? Vai?

Entäs muut?

Esimerkiksi PAI:n Twotter on hyvä. FSP:stä (LOD:ien määrästä) en mene sanomaan mitään, koska se ei ole mulle big issue. Olen asentanut aika tavalla Twotter-liikennettä ja tehnyt itsekin muutaman repaintin, ja kyllä se edelleenkin on mielestäni parhaan näköinen saatavissa olevista ai-Twottereista. (Kyllä - olen kokeillut kaikki. Se vain on hankala maalattava.)

JS41 puolestaan on Tom Woodsin.

Eli mielestäni on väärin leimata PAI:n kaikkia malleja suoralta kädeltä huonoiksi. Siellä on monen eri tuottajan tekeleitä - toiset ovat heikkoja, toiset hyviä.

Muuten - ovatko UT:n koneet PAI:n malleja?

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PAI:n Airbussit siis ovat FSPainterin? Vai?

Näin taitaa olla. Tai PAI on ottanut FSP:n bussit "siipiensä suojaan". Esimerkiksi PAI:n A330-sarjan bussien tekstuurit saa ympättyä FSP:n vastaaviin pelkästään tekstuurin nimeä muuttamalla. Sama homma muuten em. "valmistajien" MD-81 ja Saab 340 -koneissa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kunhan saa jujun siitä miten niitä aardvarkin koneita asennetaan niin menee kuin tanssi :) Itselleni kesti vähän aikaa ymmärtämään koko hommaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään