Ville Viiperi

Mitä Flight1 dc-9 paketti sisältää?

18 viestiä aiheessa

No mun kaveri oli ostanu sen flight1:sen dc-9:si lisäosan :) Sitten se ei tykänny siitä ja antoi sen minulle :P Ite olisin maksanu, kun mun kaverilla oli vaan cd, eikä muuta.Kaikki muu on menny hukkaan :o Asensin ja se vaikutti kivalta, mutta mitä se sisältää kuin dc-9:jä, onko siinä esim. kenttiä? Lensin ValuJetillä honoluluun ja koko hawaji näytti tarkemmalta, sisältääkö se muuta kuin koneet? Kertoisitteko, kun kaveri ei osaa kertoa!?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis jos se on cd:llä niin laita se cd sisään ja aukase oma tietokone ja aukase se kohta missä se cd on niin siitähän sen näkee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kaverisi osti Flight 1:n DC9-lisäosan, se tuskin sisältää mitään lisämaisemia ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun sanokaa pois vaan, voin tehä niinkin mutta en jaksa :-\

No jos tämän jaksat lukea ja ymmärtää niin voin paljastaa että Flight1 DC-9 paketti ei sisällä maisemia vaan dc-ysejä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun sanokaa pois vaan, voin tehä niinkin mutta en jaksa :-\

Hetkonen, nyt Ville kannattaa ihan pyrkiä oma-aloitteisuuteen tässä asiassa. Ei kait nyt siinä itse asian selvittämisestä aiheudu paljoa enempää vaivaa kun täältä kysymällä.

Ei ole kovin hauska lukea kysymyksiä tyyliin: "Kyllä mä voisin sen itsekin selvittää, mutta mä en jaksa".

Suosittelen jaksamaan...kyllä tuollainen tiedon itsenäinen löytäminen on:

1. kehittävää

2. palkitsevaa

3. muita kunnoittavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos tämän jaksat lukea ja ymmärtää niin voin paljastaa että Flight1 DC-9 paketti ei sisällä maisemia vaan dc-ysejä. ;D

No mutta eikös dc-9 oo tavallaan maisemallinen asia? Mun mielestä kaikki nurmikko koristeet on kivoja ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kokeilin mun ValuJettiä Honolulussa siellä oli veneitä jne. Siis ne on ollu valmiina siinä? Tuleeko Ready For pushbackissa maisemia? Kun ei enkussa oo niin hyvä ja lukea, niitä tietoja! Mutta onhan arvosteluja :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä FS:n mukana tulevissa maisemissa on tuollaisia ylimääräisiä objekteja, varsinkin USA:ssa.

Ready for pushbackin mukana ei myöskään tule maisemia. ;)

Jos haluatte dc-9 ja 747 olevan maisemia niin mikäs siinä... en oikein ymmärtänyt mitä Aleksi tarkoitti.

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentokoneiden mukana ei tule maisemia.. ainut poikkeus taitaa olla Eurowings paketti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä lentokonelisäosat on yleensä ihan lentokonelisäosia ilman mitään sceneryjä (ellei kyseessä ole joku pakettitarjous).

Kannattaisi varmaan katsoa vaikka sieltä paikasta mistä lisäosapaketin hommaa, että mitä se oikein sisältää, ettei tule ostettua sikaa säkissä.

Ja jos ei tuo engelska sen vertaa taivu niin suosittelen vakavasti treenaamista.

EDIT: Jaahas... Myöhästyin näköjään pahemman kerran. Noh, tulipahan ainakin asia selväksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä FS:n mukana tulevissa maisemissa on tuollaisia ylimääräisiä objekteja, varsinkin USA:ssa.

Ready for pushbackin mukana ei myöskään tule maisemia. ;)

Jos haluatte dc-9 ja 747 olevan maisemia niin mikäs siinä... en oikein ymmärtänyt mitä Aleksi tarkoitti.

???

Tarkotin vaan että dc-9 on niin vanha että sopii hyvin nurmikko koristeeksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkotin vaan että dc-9 on niin vanha että sopii hyvin nurmikko koristeeksi.

DC9 on yksi upeimmista koneista, eikä sitä nurmikkokoristeeksi haukuta >:( >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odottelinkin milloin ensimmäisellä kiehahtaa. ;) Mutta ihan aiheesta, DC-9 on kaukana nurmikonkoristeestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ne nyt vaan on niin vanhoja että niistä ei kohta oo muuhun ku nurmikolle seisoskelemaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ne nyt vaan on niin vanhoja että niistä ei kohta oo muuhun ku nurmikolle seisoskelemaan :P

Aha.. Mites kummassa esim. se DC-3 vielä lentää..? Se on ihan rahasta ja imagosta kiinni, lentääkö vanhat koneet vai ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään