Ville Viiperi

Kokemuksia eurowings atr 42/72!

17 viestiä aiheessa

Kellä olis kokemuksia siitä! Ajattelin ostaa sen aerosoft-shopin sivuilta! Kertoisitteko kokemuksianne, ettei rahat mene turhaan kevyestä lompakostani ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tuo flight1:n atikka on paljon parempi. eurowings tehty alunperin fs2002:lle ja puutteita mm. lentomallissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs puutteita lentomallissa on? Itse ole ollut aika tyytyväinen tuohon Eurowingsiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on myös tuo EW:n ATR ja olen ollut ihan tyytyväinen.

Tosin äsken ilmestynyt Flight1:n ATR on käsittääkseni mallinnukseltaan tarkempi ja monipuolisempi. Onhan niillä jo ikäeroakin jonkun verran.

Itse olen ajatellut siirtyä/kokeilla tuota Flight1:n versiota, mutta kun on tulossa näitä muitakin "must" lisäosia, niin se on saanut odottaa.

Mutta ei tuo EW ole siis mitenkään huono. Nyt itse ostaisin tuon Flight1:n edellä mainituista syistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Miten pitkään yleensä kestää ostoksen tuleminen Suomeen?Tilasin Euro-soft;lta CD;n 10;nen päivää sitten,eikä ole vielä näkynyt.Pitääköhän ruvata karhuamaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs puutteita lentomallissa on? Itse ole ollut aika tyytyväinen tuohon Eurowingsiin.

Kuin myös! Ja siinä CD-versiossa tulee(ainakin mulla tuli) mukana myös BAe ja Bussejakin muutama... ja vielä se Nizzan lentokenttä... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Miten pitkään yleensä kestää ostoksen tuleminen Suomeen?Tilasin Euro-soft;lta CD;n 10;nen päivää sitten,eikä ole vielä näkynyt.Pitääköhän ruvata karhuamaan?

Eiköhän se sieltä tule... :P Eikös jos tilaat vaikka anttilasta jotain niin sekin taitaa kestää jotain 2 viikkoa... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu varmasti paikasta kauanko toimitus kestää. Itselläni kesti viimeksi viikon, että maksuni oli perillä Belgiassa, mutta toimitus kesti vain pe-ti eli käytännössä 2-3 postinkantopäivää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MUlla on molemmat EW ATR ja F1 ATR ja mä voin sanoo et miellummin lennän EW atraimella, se F1 ATr ei ole vielä "valmis" se on mun mielipide, siinä on tosi paljon bugeja ja tosi paljon korjattavaa. Suosittelen EW atraimea... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Säästä rahasi. Vaikka en ole kokeillut F1 ATRää niin suosittelen sitä. Se on mallinnettu paljon realistisemmin kuin EW.

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MUlla on molemmat EW ATR ja F1 ATR ja mä voin sanoo et miellummin lennän EW atraimella, se F1 ATr ei ole vielä "valmis" se on mun mielipide, siinä on tosi paljon bugeja ja tosi paljon korjattavaa. Suosittelen EW atraimea... ;D

Olethan asentanut ne viralliset päivitykset? Itse en ainakaan ole löytänyt vielä bugeja, eikä se ole simulaattoriakaan koskaan kaatanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta voin sanoa, että et parempaa Atikkaa saa.

Äläs nyt, ihan varmana saa. Tilaat vaan suoraan ATR:ltä... :P

Tosin hintaa saattaa sitten vähän tulla ja toimitusaikakin olla aika pitkä, mutta ihan varmasti on vielä parempi. ;D ;D

Sori, oli ihan pakko.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin EW:n ATR:n viime kesänä. Sen sai ainakin silloin verkosta lataamalla niin, ettei tarttenut posteja odotella. Jos kiinnostaa voin katsoa tarkemmin mistä latausoikeuden ostin mutta joka tapauksessa sen sai ongelmitta ja nopeasti. Mukana tuli myös EW:n BAe 146 ja joku joku Hairbrush, nyt kirjoittaessa kun en ole kotona en pääse tarkastamaan numeroa.

F1:n versioon en osaa verrata mutta ainoa isompi ongelma EW:n Atikassa oli oudosti toimiva trimmi. Saattaa tietty olla etten vain osannut käyttää.

Kake

Edit: kirjoitusvirheitä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään