Guest ana

cessna 310 äänet

20 viestiä aiheessa

Hyvää iltaa ostin dreamfleetiin cessnan (310)kun katselen konetta ulkopuolelta moottorinäänet kuulostaa tulevan niinkuin jostain putkesta.Siis onko niin vai onko mulla jossain vikaa , kaikki ostamani koneet tähän mennessä on toiminut ilman mitään vikoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivititkö? Sitten siihen on vielä olemassa kolmannen osapuolen sound.cfg-päivitys avsimissa. Liekö muuten se trimmi jo korjattu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin missä osotteessa on toi sound päivitys "reemleetin sivuilta otin päivitykset ja äänet oli edelleen P..seestä ei hintansa väärti jos pystyis palauttamaan tekisin sen heti"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olenko ainoa tämän ääni vian kanssa

,luulisi että tuotteessa mistä maksetaan olis kaikki kunnossa, mutta laatu on luokkaa emmaus ihmetyttää että mistä tätä on kehuttu ..................... koska ostin tämän sen perusteella mitä täällä on turistu, mutta voin kertoa että ostamistani koneista laadukkaat löytyy carenadon ja aerosoftin sivuilta. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olenko ainoa tämän ääni vian kanssa

,luulisi että tuotteessa mistä maksetaan olis kaikki kunnossa, mutta laatu on luokkaa emmaus ihmetyttää että mistä tätä on kehuttu ..................... koska ostin tämän sen perusteella mitä täällä on turistu, mutta voin kertoa että ostamistani koneista laadukkaat löytyy carenadon ja aerosoftin sivuilta. >:(

Ihmetyttää että nyt teet loistavasta koneesta huonon sillä että sulla on jokin pieni häiriö siinä. Ehkäpä asennat sen uudestaa, tai katsot jos löytäisit jostain päivityksen siihen, hankit toisen koneen äänet siihen (esim. def kessnan) tai sitten tyydyt kohtaloos

Tai kokeile päivittää äänikortti tai hanki siihen vanhempi versio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa uudestaan ,että vika on mun koneessa juu juu , kuule ei kyllä ole jaaa pikku vika just ei tollasta pitäs olla jos siitä jotain maksaa ja munko pitäs koneelle(c310) jotai päivityksiä etsiä kyllä kaikki viat pitäs olla ilmotettuna lataus sivuilla , eikä niin että kun olet eka siitä jotain maksanut niin huomaat että sait jotain vikoja niin sit alkaa urakka et saat koko homman toimimaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin ihan ensiksi: Viitsisitkö vähän panostaa kirjoitusasuun, että tekstiäsi olisi mukavampi lukea?

Muilla ei selkeästikään ole ollut ongelmia äänien kanssa (tämänhän olet jo Dreemfleetin FAQ:ista ja foorumilta tarkistanut?), joten miten kummassa vika voisi olla muualla kuin sinun koneessasi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaa täällä ruvetaan katsomaan kirjoitusasuja ohhoijaa ja huomenta ,ei huvita lukea tuollaista teini tekstiä kun ei ole parempaa kerrottavaa...... että minä eka jolla vika , mistä v...usta sinä sen tiedät????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatkossa keskitytään enemmän itse alkuperäiseen aiheeseen ja koitetaan keskustella siitä asiallisesti...ok?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaa täällä ruvetaan katsomaan kirjoitusasuja ohhoijaa ja huomenta ,ei huvita lukea tuollaista teini tekstiä kun ei ole parempaa kerrottavaa......

Teiniteksiä? Näyttää siltä, että jollain on asenneongelma, mutta ei siitä sen enempää :)

että minä eka jolla vika , mistä v...usta sinä sen tiedät????

Yleensä, jos tuommoisia vikoja ilmaantuu niin ne kyllä tulevat julkisuuteen. Olen itse ollut näissä porukoissa mukana jo ennen kuin tuo lisäosakone on ilmestynyt ja voin siten sanoa ettei tuota ainakaan paljoa ole ilmennyt. Lisäksi edellisessä viestissäni viittasin Dreemfleetin FAQ:iin sekä foorumiin, josta kannattaisi lähteä ongelmaa ratkomaan.

Jatkossa keskitytään enemmän itse alkuperäiseen aiheeseen ja koitetaan keskustella siitä asiallisesti...ok?

Viittasiko tämä nyt minuun..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko muuallakin myynnissä betaa ;D

;D ;D ;D ;D ;D

Tiedäthän, että todellakin voit pyytää rahat takaisin, jos ei tuote kelpaa. Hyvin se on muille kelvannut, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Ei edes joka kerta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä olen valimis maksamaan jos sille saa vastinetta ,eikä sitä että eka maksat ja sit rupeet hommiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä olen valimis maksamaan jos sille saa vastinetta ,eikä sitä että eka maksat ja sit rupeet hommiin

Kyllä se muilla tuntuu toimivan, enkä kyllä näin äkkiseltään muista kummempia ääniongelmia olleen kenelläkään. Siitä voi vetää johtopäätökset...

Kuten sanoin, jos se ei sinun koneellasi toimi, pyydä rahat takaisin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ;D en sitten tiedä onko se vika ,vai onko se tehty kuulostamaan siltä kuin tyhjäkäynti tulisi "putkesta" enkä todellakaan pyydä rahoja takas!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ;D en sitten tiedä onko se vika ,vai onko se tehty kuulostamaan siltä kuin tyhjäkäynti tulisi "putkesta" enkä todellakaan pyydä rahoja takas!

Luultavasti voi johtua kaiutimistasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, jos tuon oikean N137CM:n omistaja on ne äänet hyväksynyt realistisina, niin en minä tiedä missä vika piilee...

TEAM.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flightsim.com, siellä on sound.cfg tiedosto jonka pitäisi auttaa kaikumiseen tai ulkopuolisen äänen laatuun. Hakusanalla "Cessna 310". Minullakin oli pientä häikkää sen kanssa, mutta tuo auttoi.

P.S. Konehan alkaa olla jo vanha, 2002:lle tehty - joten pientä viilaustahan se väistämättä vaatii 2004:een. Nämä asiat on hyvä selvitellä ennen ostopäätöstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään