Guest Aatu

Paneeliongelma

11 viestiä aiheessa

joo, ellikkäs nyt mulla ois semmonen ongelma A320 paneelin kanssa, että kun meen lentokonevalikkoon ja valitsen A320 ja painan OK, niin siihen tulee seuraavanlainen teksti:

ERROR-FS9

Flight simulator was unable to load some aircraft or software. You can continue using flight simulator but this aircraft or software will be disabled.

File:GAUGES\airbus.mA320.gau.

GAUGES\A320.gau.

Ja sitten ku oon tarpeeks räpytelly sitä OK painiketta, niin sitte se lataa sen koneen. kaikki näyttäis muuten olevan ihan hyvin paitsi nopeusmittarin uläpuolelta puuttu 2 ympyrän muotoista mittaria ja niitten oikealta puolelta 2 suorakulmion muotoista näyttöä( tai mittarit kyllä näkyy mutta ne on mustana)

???

Joo, että tämmöstä pientä tällä kertaa, osaisko joku auttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös siellä ohjeissa sanota, että nuo gauget pitää rekisteröidä FSUIPC:een?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo,oon aika kokematon vielä näissä asioissa, että mitä mun pitäs tarkalleen ottaen tehdä :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos asennusohjeissa mainitaan jotain koodeja tai numerosarjoja ja mainitaan FSUIPC niin sinun pitää siirtää FSUIPC modules kansioon ja sitten kun alotat lennon painat Alt ja sitten sieltä tuo Modules ja siitä sitten painat tuota FSUIPC:tä ja painat sitä Register Application program ja siihen syötät ne numerot ja kirjaimet yleensä ohjeet on aika selviä joten tsemppiä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sama ongelma, FS ei lataa tiedostoa GAUGES\A320.GAU versio 2.2.0.9 vaikka mulla on FSUIPC versio 3.4.5.0 ja avaimet siihen. Onko vika paneelin nimessä (rekisteröinti nimi), olen yrittänyt useita versioita. Kyse on E.Marcianon A320 paneelista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei auta vaikka laitoin noi koodit sinne fsuipchen.

pitääkö siihen koodihomman yläpuolelle laittaa (A320 kyse) A320.gau??

ja sitte siihen alas se koodi eli VSB5 4OK5 UVWN

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei auta vaikka laitoin noi koodit sinne fsuipchen.

pitääkö siihen koodihomman yläpuolelle laittaa (A320 kyse) A320.gau??

ja sitte siihen alas se koodi eli VSB5 4OK5 UVWN

Juuri näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no mikä siinä sitte voi olla vikana jos noi kooditkin on ihan oikein ??? ??? pitäiskö olla joku eri fsuipc versio kun toi 3.4.5.0?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no mikä siinä sitte voi olla vikana jos noi kooditkin on ihan oikein ??? ??? pitäiskö olla joku eri fsuipc versio kun toi 3.4.5.0?

Mulla on 3.400 ja sillä ainakin toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään