Guest FIN1979

AI liikenteen päivittelyä

12 viestiä aiheessa

moi

Tuli bongattua tälläinen lista

http://www.justplanes.com/AirlineHist.html

Sitten vain päivittämään AI-liikenne :P

On kyllä aika surullista luettavaa viime vuoden osalta tuo lista. Eikä näytä tämä vuosikaan parantavan tuota listaa. Nyt ollaan vasta helmikuun alussa ja listalla on jo 6 lentoyhtiötä :( ja veikkaan että tahti vaan jatkuu...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainaan nyt tätä keskustelua vähän, kun aiheeseen liittyy.. ;)

Eli muistan nähneeni täällä joskus semmosen topicin jossa listattiin Suomeen /-sta liikennöiviä lentoyhtiöitä ja nyt en sitä enään löytänyt, vaikka kuinka "hakutin", eli jos joku viitsisi laittaa linkin...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainaan nyt tätä keskustelua vähän, kun aiheeseen liittyy.. ;)

Eli muistan nähneeni täällä joskus semmosen topicin jossa listattiin Suomeen /-sta liikennöiviä lentoyhtiöitä ja nyt en sitä enään löytänyt, vaikka kuinka "hakutin", eli jos joku viitsisi laittaa linkin...?

Tässä on suuntaa antava lista ILL:n sivuilta: http://www.ilmailulaitos.fi/hel_yhteystiedot_lentoyhtiot_c

Edit: Huomaa, että osa noista on code-share yhtiöitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka, olikos sinulla jossain vaiheessa työn alla semmoinen Rovaniemen (ja Ivalon?) charter AI-traffic, vai muistanko ihan väärin? En onnistunut löytämään ainakaan tiedostoista. Semmoinenhan olisi ihan kiva, kun kevätsesonki on kohta käsillä... vaikka ne britit vissiin käyvätkin enemmän joulun aikaan.

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka, olikos sinulla jossain vaiheessa työn alla semmoinen Rovaniemen (ja Ivalon?) charter AI-traffic, vai muistanko ihan väärin? En onnistunut löytämään ainakaan tiedostoista. Semmoinenhan olisi ihan kiva, kun kevätsesonki on kohta käsillä... vaikka ne britit vissiin käyvätkin enemmän joulun aikaan.

--- Jorma

Olen tehnyt omaan käyttööni Ivaloon suuntautuvaa charter-trafikkia. Helpostihan noita joitakin Ivaloon meneviä koneita muuttaa esim. Rovaniemelle ja Kittilään menemään. Voin lähettää sinulle jos haluat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tehnyt omaan käyttööni Ivaloon suuntautuvaa charter-trafikkia. Helpostihan noita joitakin Ivaloon meneviä koneita muuttaa esim. Rovaniemelle ja Kittilään menemään. Voin lähettää sinulle jos haluat?

Eikös noita hienoja plaaneja voisi pistää jakookin ???

Ja kyllä määkin ne voisin ottaa vastaan ja moni muukin.... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös noita hienoja plaaneja voisi pistää jakookin ???

Ja kyllä määkin ne voisin ottaa vastaan ja moni muukin.... :)

Täytyy miettiä... ;) Teen joko siten, että jokainen saa itse muuttaa kentät haluamakseen tai sitten muokaan ne jo valmiiksi. Täytyy katsoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi tietämättömyyttäni, mutta mikä saitti tuo on? Onko tuo jotain freeware AI-liikennettä?

Jaa mikä saitti? Tuo Janin linkissä oleva vai? Siellä vain on listattuna IRL lentoyhtiöitä, jotka ovat panneet siipensä suppuun ja lopettaneet toiminnan. Minun linkissä puolestaan on EFHK:lle liikennöivät lentoyhtiöt talvikaudella 04-05.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäsitkö tuon viestiesi alaosassa olevan pikkulinkin vasta myöhemmin? Se karkasi mun silmiltäni aikaisemmin. Hitto, kun HYVIÄ kuvia!

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäsitkö tuon viestiesi alaosassa olevan pikkulinkin vasta myöhemmin? Se karkasi mun silmiltäni aikaisemmin. Hitto, kun HYVIÄ kuvia!

--- Jorma

Ai minkä? Tuon "Ivalon charter-vieraat jouluna 2004"? On se ollut siinä jo kuukauden verran...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään