Guest LEMPPA

AP:n lähistyminen ja lasku

8 viestiä aiheessa

Niin kuinka nuo tehdään.

simuna fs2002

ja koneena yleensä project openskyn 757 finski (ei varmaa mitää välii)

paneeli on täältä fsnordicilta

sen on tehny John Schumacher, versio on 5.00, koko on 5,3 Mb.

(ja noi oli vaan sitä varten et voisitte paremmin kertoo myös missä ne nappulat on tuolla mitä pitää painaa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis laitat radion NAV1:seen kiitoradan ILS taajuuden. Sitten kun lähestyt kiitorataa tule liukupolun alkupäähän 2000 jalkaa kiitoradan korkeuden yläpuolella. Laskeutuminen tapahtuu painamalla apr päälle. Muista pistää NAV/GPS kytkin Nav asentoon. Koneen pitäisi alkaa seurata liukupolkua. Ja loppuveto pitää tehdä käsin koska apr ei osaa tehdä loppuvetoa itse.

Tulipas epäselvää. Toivottavasti tajusit jotain.

EDIT; Jouni linkittikin jo erittäin selvät ohjeet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ku olin tälläinen aihe jo aloitettu ajattelin kysyä, että mistä oikein näkee koska olen liukupolulla ta lähellä sitä? Eli mistä näkee kuinka lähellä kone on liukupolkua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mistäs sitten saa selville sen kiitoradan ILS- ja VOR-taajuuden? (sori jos tuntuu liian noob-kysymykseltä.. ) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mistäs sitten saa selville sen kiitoradan ILS- ja VOR-taajuuden? (sori jos tuntuu liian noob-kysymykseltä.. ) ;)

Lentokentän kartoista..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä tiedä onko tämäkin tuolla ohjeessa, mutta kun menet Flight Simmin karttaan ja painat kentän päällä, saat listan kentän tiedoista, mm. kiitoradoista sekä niiden suunnista ja ILS-taajuuksista.

blue skies,

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään