Ville Viiperi

Milloin alotan laskun

10 viestiä aiheessa

Auttakaa kamut, mulla on ongelma joka riivaa kun riivaa mua.Kun oon lasku vaiheessa ja enkä tiiä milloin alottaa? Millon laitan flapsit? Apua, voitte laittaa kuvankin ohjeeksi ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käypä läpi niitä simun lentotunteja, niissä selvitetään nämä paremmin kuin täällä on mahdollista. Jos kentällä on PAPI- tai VASI-valot niin niiden avulla suht sopivan liukupolun löytää helposti. Vaakalennossa sopivalla korkeudella lähestyessä laskuun käännytään kun näkyy yhtä paljon punaista ja valkoista. Laippojen käyttö riippuu konemallista, kelistä ja kentästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, no jos vielä laskeutumisen kanssa on ongelmia, niin kannattaa aloitella ihan perus-Cessnalla vääntämään niitä. Sitten kun sillä sujuu, niin isompaa konetta alle pikku vähitellen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin se koneiden laippojen käyttö on usein selitetty joko sen FS-koneen dokumenteissa, taikka jos ei sieltä löydy, niin webistä voi etsiä oikeasta koneesta niitä samoja tietoja. Minä kun en noista isoista koneista välitä, niin en tiedä miten niille löytyy, mutta pienemmille ainakin on löytynyt ihan hyvin.

Lentäminen kannattaa tosiaan opetella pienellä koneella. Ne reagoivat ohjaukseen paljon selkeämmin, ja hitaamasta vauhdista johtuen niissä ehtii enemmän miettiä. On myös tärkeää lentää pääasiassa sillä samalla koneella niin kauan että oppii, miten lentokone ylipäänsä käyttäytyy. Sitten on helppo opetella, miten muut koneet saa lentämään niinkuin pitää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin se koneiden laippojen käyttö on usein selitetty joko sen FS-koneen dokumenteissa, taikka jos ei sieltä löydy, niin webistä voi etsiä oikeasta koneesta niitä samoja tietoja. Minä kun en noista isoista koneista välitä, niin en tiedä miten niille löytyy, mutta pienemmille ainakin on löytynyt ihan hyvin.

Unohtamatta KneeBoardia mm. kaikissa vakiokoneissa on laippa-asetukset siellä.

FS2004:ssa itsessään on erittäin hyvä lentokoulu sitä vaan tahkoamaan ja käy ajatuksella asiat läpi niin helpottaa kummasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään