Guest macklin

Neuvoja FS2004 GPS.

9 viestiä aiheessa

Jouduin tässä pakon sanalemana vaihtamaan FS2004 nyt olis muutama kysymys koskien Garmin 500 GPS:stä.

Pystyykö itse lisäämään reittipisteitä ja jos voi niin millä tavalla? Kun nuo Suomen reittipisteet ovat vanhentuneet niin tekisi mieli vähän korjailla pikku hiljaa sitä mukaan kuin lentää.

Toinen asia on mistä löytyisi tuo Mikko Maliniemen lentokenttävalot?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Herra Malecapen lentokenttävalot löytyvät File Librarysta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jouduin tässä pakon sanalemana vaihtamaan FS2004 nyt olis muutama kysymys koskien Garmin 500 GPS:stä.

Pystyykö itse lisäämään reittipisteitä ja jos voi niin millä tavalla? Kun nuo Suomen reittipisteet ovat vanhentuneet niin tekisi mieli vähän korjailla pikku hiljaa sitä mukaan kuin lentää.

jukka

Pystyy, muokkaamalla XML-koodia. Itse olen tällä tavalla tehnyt muun muassa kaikki suomen VFR-ilmoittautumispisteet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos neuvoista. Olen ihan tumpelo näissä tietokone asioissa. Onko se vaikeaakin muokata XML-koodia ja mistä se löytyy? Tarvitaanko joku ohjelma tuohon toimenpiteeseen?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

XML:ää voi muokata ihan millä tekstieditorilla vaan, vaikka Windowsin Notepadilla (Muistio). Reittipisteiden tekemisessä ei niinkään paljon osaamista tarvita, enemmänkin viitseliäisyyttä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okay se file löytyy ilmeisesti fs9:n kansiosta eli minkä nimistä pitäisi etsiä?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa, nytpäs puhuinkin suulla suuremmalla, en minä noita ole tehnytkään. Olen plaaniin tehnyt joskus omia reittipisteitä, sillä muistelin että tutulta kuulostaa. Hanneksella lienee tuohon selvät sävelet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään