Guest Jukkenssi

Rudder-Propleema

23 viestiä aiheessa

Mulla olis tällänen rudder probleema että kone vääntää automaattisesti sivuvakaimen tähän asentoon.On joskus aikasemminkin tehny näin mutta en muista että miten korjaantu.Osaako joku auttaa? Mulla ei oo yksikään näppäin näppiksestä pohjassa ettei se ainakaan oo vikana.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla olis tällänen rudder probleema että kone vääntää automaattisesti sivuvakaimen tähän asentoon.On joskus aikasemminkin tehny näin mutta en muista että miten korjaantu.Osaako joku auttaa? Mulla ei oo yksikään näppäin näppiksestä pohjassa ettei se ainakaan oo vikana.

Asetuksista rudder auto-cordination pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku ystävällisesti pistää kuvasarjan joysticin kaliproinnista, kun mulla olis Microsoft side winder precision 2 .

Fssässä sivuvakain vääntyy jostakin syystä oikealle ja niin tietysti on vähäsen vaikea lentää:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kuva sarjaa ole mutta eikös se kaliproida sieltä "ohjauspaneeli" ja "Game controllers". Yksi syy saattaa olla että olit kääntänyt ohjaint konetta/simua käynnistäessäsi niin että se luulee sen olevan normaali asennossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitse Windowsin "Käynnistä" -valikosta "Ohjauspaneeli".

Aukeavasta ikkunasta etsi kohta "Peliohjaimet". Sen valittuasi pääset Joystick luetteloon. "Ominaisuudet" -nappulalla pääset säätämään joykkaa.

EDIT: Mulla oli muuten tuossa samassa tikussa aikanaan ihan samaa ongelmaa. Tuo saattaa johtua USB portista. Ota ilotikku irti ja laita takaisin, tai vaihda toiseen USB porttiin. Mulla auttoi vain tuo jälkimmäinen tapa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tuolta simun valikosta se kalibroidaan simua varten eikö?

Ei sitä tikkua calibroida erikseen simua varten. Samaan Windowsin calibrointi-ikkunaan se menee sieltä simun valikostakin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kyrpii todella paljon.En voi lentää koska Joystic vääntää koneen kaikki ohjaimet jo valmiiksi vinoon vaikka joystic on suorassa.Tekee saman jutun kahdella eri joysticilla.Päivitykset ja kaliproinnit tehty.Mitä teen?Osaisiko joku auttaa.Sitä ei voi oikeen kaliproida kun se on niin yliherkkä et sitä ei saa asetettuu keskelle

Katsokaas kaikko koneen ohjaimet.En koske yhteenkään ohjaimeen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö.. Meneppä katsomaan ohjauspaneelista joistikin säädöt. Siellä pitäisi olla joistikin kalibrointi. Jos siellä näyttää että se vetää sivulle niin kalibroi se.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaliprointi ei onnistu koska tikku on niin herkkä että se ei mee keskelle sitä ruutua.En tajuu miks tämä tälläiseksi on mennyt. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaliprointi ei onnistu koska tikku on niin herkkä että se ei mee keskelle sitä ruutua.

Tosta herkkyydetä en ole ennen kuullut....

Sitä varmaan pystyy säätää jostain, tutkitaan tutkitaan... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi mulla oli sama vika jouduin kalibroimaan kokoajan mut vika oli ohjaimessa jonka sain korjattua ostamalla uuden

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

auttaako hetkeksi kun kalibroit ohjaimen ja kohta kaikki on taas päin persettä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli vähän samantapainen ongelma, että tikku veti koko ajan vasemalle. Lopulta ongelman syyksi paljastui rikkinäinen peliportti, joten ostin halvan äänikortin ja pistin ohjaimen kiinni sen peliporttiin. Sen jälkeen ei ole noita ongelmia ollut.

Kannattaa siis kokeilla niitä ohjaimia jossain toisessa koneessa jos mahdollista, niin saat selville onko vika ohjaimessa vai koneessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään