Guest jukkapalander

Äänet sekaisin koneen kanssa

3 viestiä aiheessa

Mikä mahtaisi johtua kun kaverille asensin tuossa file librarystä MD-11 niin siinä oli pelin käynnistäessä Cessnan paneeli ja cessnan äänet? Minä asensin kanssa MD-11 mutta eri tekijän (file librarystä siis) ja minulla ongelmana on että ääniä ei ole ollenkaan, mikä avuksi? Kysymys 2: Miten noita siipi kuvakulmia saa, tiedän että sinne aircraft.cfg:hen pitää lisätä niitä jotain juttuja ja olen lisännytkin joihinkin malleihin mutta silti ei näytä matkustajakuvakulmaa kuvakulmaa vaihdettaessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten noita siipi kuvakulmia saa, tiedän että sinne aircraft.cfg:hen pitää lisätä niitä jotain juttuja ja olen lisännytkin joihinkin malleihin mutta silti ei näytä matkustajakuvakulmaa kuvakulmaa vaihdettaessa.

Katsoppas read me <-------- ERITTÄIN hyödyllistä tietoa!

EDIT: ja se MD-11 jonka latasit, siinä ei ole md-11 paneelia, se pitää asentaa erikseen. File Librarystä löytyy kunnon paneeli! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai minun tietääkseni siihen aircraft.cfg:hen mitään lisätä...vaan panel.cfg:hen...

EDIT: Ja ne arvot mitkä sinne panel.cfg:hen laitetaan, löytyy tuolta käytännön vinkkejä -ketjusta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään