Guest alepeura

Kaksi videota (Bueno se tämäkin)

38 viestiä aiheessa

Kyllä mulla aineskin tulloo.

EDIT:// Vähän nykiviä. Perus idealtaan aika hyviä. Laskut olivat kyllä melkosta extreme-pujottelua. ;) Ja pidin enemmän jälkimmäisestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla kestää hetken ennen kuin aukeaa se ikkuna jossa saa valita mitä tekee, avata videon tai tallentaa sen tms.

Mutta että siis periaatteessa toimii. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No latasin nyt tuon ylemmän videon ja tulihan se peräti 7kt/s tällä 1mb yhteydellä... ;D Video oli muuten ihan hyvä, mutta tuosta musiikista en oikein pitänyt...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No latasin nyt tuon ylemmän videon ja tulihan se peräti 7kt/s tällä 1mb yhteydellä... ;D Video oli muuten ihan hyvä, mutta tuosta musiikista en oikein pitänyt...

Mulla tuli ainakin pää kolmantena jalkana. Ja tuo musiikki 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos taas vaihteeksi perustanut uuden VA:n Aleksi? ::)

Juu kyllähän nuo videot loppujen lopuksi sai katsottua, kunhan vähän vain odotteli...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos taas vaihteeksi perustanut uuden VA:n Aleksi? ::)

Juu kyllähän nuo videot loppujen lopuksi sai katsottua, kunhan vähän vain odotteli...

Vastaanpas Aleksin puolesta :P Ei ole Aleksi tehnyt uutta vaan vaihtanut vain edellisestä nimen tuoksi mikä esiintyy videossa ;)

TuoMas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tarkoitin lähinnä tuota Coast Taxi Line VA:ta.

Hmm... No tuohon en osaa minäkään vastata. Mutta veikkaampa ettei se ole aleksin yhtiö ;) ???

TuoMas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä ihmeen Coast Taxi line?

Semmosen koneen oon kyllä maalannu, mutta mistä se video tuli? Vai mistä näit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä ihmeen Coast Taxi line?

Semmosen koneen oon kyllä maalannu, mutta mistä se video tuli? Vai mistä näit?

Enhän mä mitään videota sellaisesta nähnyt...Mutta kun menee tonne http://koti.mbnet.fi/salva sivuille, joista sun videotkin löytyy, niin sieltä kun vähän kattelee, niin löytyy tällaista: http://koti.mbnet.fi/salva/videot/wellcome_to_coast_taxi_line.htm

Ja tossa sivulla lukee viellä näin: "We co-operate with two finnis virtual airline LappAir and East Air we also have third partner an american Freedom Blue Airlines."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa arctic videossa oli aikas hyvä biisi. Mikä on biisin nimi?

Biisi on sen niminen kuin I Can't Let You Go ja esittäjä oli Ian Van Dahl.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enhän mä mitään videota sellaisesta nähnyt...Mutta kun menee tonne http://koti.mbnet.fi/salva sivuille, joista sun videotkin löytyy, niin sieltä kun vähän kattelee, niin löytyy tällaista: http://koti.mbnet.fi/salva/videot/wellcome_to_coast_taxi_line.htm

Ja tossa sivulla lukee viellä näin: "We co-operate with two finnis virtual airline LappAir and East Air we also have third partner an american Freedom Blue Airlines."

Kuhan iltapuhteena puuhastelin. Idea oli kuollut jo syntyessään, oli vaan hetken kivaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finlandiasta en löytänyt esittäjää joten se taitaa silloin olla......mikä?

Ja se toinen.... Videossa ei levitetä itse musiikkia pelkästään vaan se on vain kylkiäinen. Videosta ei vaadita korvauksia. Levittäminen ei ole kovinkaan laajamittaista. Tuskin tuosta viitsii ede Ameerikkalainen artisti nostaa juttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finlandiasta en löytänyt esittäjää joten se taitaa silloin olla......mikä?

Ja se toinen.... Videossa ei levitetä itse musiikkia pelkästään vaan se on vain kylkiäinen. Videosta ei vaadita korvauksia. Levittäminen ei ole kovinkaan laajamittaista. Tuskin tuosta viitsii ede Ameerikkalainen artisti nostaa juttua.

Toivottavasti lasket leikkiä ton Finlandian kanssa, ettet tietäisi sen tekijää. Enpä tiedä mutta tuostahan on ollut juttua ennenkin, eli käytät toisten tekemää materiaalia omassa tekeleessäsi. Eihän kyse ole siitä haastaako joku vai ei, mutta jos jakaa jotain niin se täytyy silloin olla omaa tuotantoa, tai sitten osia jota saa tekijän oikeudella käyttää vapaasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, se oli joku amerikkalainen.

Voivoivoi.. Missäs olet koulus käynyt?? Meinaatko tosissas ettet tiedä Finlandian tekijä??!! :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, se oli joku amerikkalainen.

Siis kuka oli amerikkalainen? Säveltäjäkö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mä tiedän Finlandian tekijän, tiedän myös Sodankylän eilisen aamun säteily lukeman, mutta se ei liity tähän. Se finlandia versio siis mitä käytin oli amerikkalaisten mormoonien laulama/soittama, ainakin jos nimi tunnisteisiin on uskominen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis kuka oli amerikkalainen? Säveltäjäkö?

Ei säveltäjä vaan esittäjä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään