Guest Makugu

Ultimate Traffic

8 viestiä aiheessa

Olen tässä vähän ajatellut jos ostaisin ultimate trafficin, ja haluaisin tietää jos jollakin on se ja jos se on ostamisen arvoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo on hyvä ja koska siinä on PAI:n modelit niin niitä voi näppärästi päivittää ja lisätä PAI:n sivuilta.

blue skies,

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen pitänyt siitä. Koneet ovat ihan mukavan näköisiä ja niitä on melko kattavasti.

Suosittelen.

Suosittelen minäkin mutta on pakko ottaa tähän kantaa.

UT:ssä ei ole läheskään kaikkia ohjelman tarjoamien lentoyhtiöiden tai reittien koneita vaan ai-koneita pitää itse lisätä sinne sen mukaan mitä kattavamman AI-maailman haluaa.

PAI:ta jos käyttää ei saa kaikkia mahdollisia koneita ja paintteja vaan pitää laajentaa käyttämään kaikkia mahdollisia AI-modeleita ja painttereita yms. Itse pyrin käyttämään mahdollisimman vähän juuri PAI:n paintteja johtuen niiden suttuisuudesta. AI Aardvark, FSPainter ja TU ovat pääasialliset lähteet, PAI:ta käytän vain siinä tapauksessa jos haluamaani painttia ei muualta löydy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä,

pitää paikkaansa. Ja siinähän sitten onkin aika levoton homma :) Itselläni on pääasiassa noita PAIn koneita, vaikka esim. AI Aardwarkin mallit on sikana paremman näköisiä, koska niiden repainttien downloadaaminen on hirmuisesti kätevämpää suoraan PAIn omilta sivuilta kuin muiden yhtiöiden esim. avsimmista. Eihän se vielä parin koneen kohdalla tunnu mutta tuhat konetta tuntuu jo.. mutta esim. jumbot on kyllä tosi kamalan näköisiä.

blue skies,

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, puhumattakaan noista pienemmistä räpistimistä, Beecheistä, Cessnoista, Pipereistä jne.... Se vasta hitonmoista hommaa onkin. Vielä on paljon hommaa edessä vaikka lähes kaikki "peruskoneet" ja muutaman erikoisemmankin olen sinne jo saanutkin... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen kaupallisen liikenteen osalta tyytyväinen PAI:n antiin. On helppo ja nopea asentaa. En oikein ymmärrä, miksi kannattaisi maksaa AI-liikenteestä?

Sillä ei ole minulle suurta merkitystä, minkä näköisiä ne matkustajakoneet ovat. Mallien keveys kyllä on tärkeä asia, ja sen takia koneiden korvaaminen Aardvarkin tekemillä on ihan järjellistä toimintaa. Mutta siinä tosiaan palaa aikaa rutosti, kun niitä virittää. En ole jaksanut semmoista, kun näkyy näinkin pyörivän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään