Lauri Lahtinen

Taas Flightsimistä..!

17 viestiä aiheessa

En ole varma onko tästä ollut aiemmin puhetta, mutta tuo Flightsim.comin First class membershiphän on täyttä bullsh**tiä!! Kokeilin tänään päästä Flightsim.comiin, ja tulos oli yllättäin tämä: ::)

[ Attachment removed / expired ]

No, kirjauduin heti perään muutaman kerran uudelleen ja pari kertaa tuli sama ruutu, mutta viimeistään viidennellä kerralla pääsin moitteitta sisään.. ??? Minulla on omalla koneella vielä käytössä se, että kone laittaa itsestään salasanat, niin niitä ei tarvinnut edes joka kerta kirjoittaa... Kyllä jenkit (?) vedättää porukkaa...!

EDIT: Siis allekirjoittanut ei omista tuota Membershippiä!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, nopeasti pääsee sisään kun tuolla sivulla renkuttaa vähän aikaa reload-nappia (tai F5:ttä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, nopeasti pääsee sisään kun tuolla sivulla renkuttaa vähän aikaa reload-nappia (tai F5:ttä).

Niin juu, en tullut heti ajtelleeksikaan tuotakin.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt en kyllä ymmärrä yhtään tuota Laurin tunteenpurkausta? Siis miten jenkit vedättää porukkaa? Ja miten First Class Membership on bullshittia? JA miten voit tietää, että First Class Membership on bullshittiä, jos et itse sitä first classia omista? ??? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nopeasti pääsee sisään kun tuolla sivulla renkuttaa vähän aikaa reload-nappia (tai F5:ttä).

Totta. Itsellänikin oli taannoin aikamoinen v*tutus päällä, kun ei millään päässyt tuonne sisään. Luettuani tästä F5-kikasta olen aina päässyt tuonne sisään alta aikayksikön. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen First Class Membershipin idis on se, että sisään pääsee odottamatta. Minulla on ollut se jo pitkään, koska ainakin aiemmin tuonne Flightsim.comiin oli ajoittain mahdoton päästä sisään ilman sitä. Tuota yllä olevaa ilmoitusta ei voi saada jos on First Class Membership tai sitten tuolla on ollut joku vika jossain.

Niitten, joilla first classia ei ole, kannattaa muuten varmistaa, ettei selain F5:ttä painaessa tuo välimuistista vanhentunutta sivua, jolla on tuo ilmoitus. Asiasta varoitetaan kyllä tuolla saitillakin. Tarvittaessa siis voi tyhjentää selaimen välimuistin ja kokeilla sitten uusiksi.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä FlightSim.comin First Class Membership:n omaavat pääsevät ilman odottamisia sisälle.Downloadauksessa ei ole mitään rajotuksia n230kb/sek.Jäsenyys tietty maksaa,mutta on kyllä sen arvoista.Ilmapiiri on parempi kuin naapurilla(Avsim).Suosittelen maksamaan jäsenyydestä.Tässähän ei makseta freewaresta vaan palvelusta joka toimii.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäsenyys tietty maksaa,mutta on kyllä sen arvoista.

Tai sitten kannattaa tehdä riittävästi lisäosapalikoita, niin ei maksa enää mitään :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten kannattaa tehdä riittävästi lisäosapalikoita, niin ei maksa enää mitään :P

Aivan, jos simuun on tehnyt tosiaan jotain mullistavia lisä-osia, niin saa varmasti ilmaisen First Class Member shipin. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan, jos simuun on tehnyt tosiaan jotain mullistavia lisä-osia, niin saa varmasti ilmaisen First Class Member shipin. ;)

Mitäs mullistavaa se Mikko muka on tehny? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllähän minä ton tiesin, heitin vain :)

Miten se ykkösluokan jäsenyys muuten eroaa normaalista, minulla on harvemmin ollut hankaluuksia päästä sisälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllähän minä ton tiesin, heitin vain :)

Miten se ykkösluokan jäsenyys muuten eroaa normaalista, minulla on harvemmin ollut hankaluuksia päästä sisälle.

No se latausnopeus on sitä mitä ite pystyy lataamaan, ei jonottelua, sisäänpääsy on nopea, eli kun kirjautuu sinne niin menee kans sitten samantien eikä jää kuppaamaan tuollaiseen "Busy" ikkunaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mitään lisäetuja ei ole tarjolla?

Niin no onhan noita lisäetuja jo tuossa Tonin listauksessa ihan riittämiin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään