Guest Jukkenssi

Ongelma FS 2004 asennuksessa!APUAAA!!

9 viestiä aiheessa

Kyl maar elikkäs mulla on flight simulator 2004:sen asennuksessa ongelma eli oon kyllä joskus asentanu sen omalle koneellle mutta jouduin poistamaan pienten vikojen takia mutta

en saa enään asennettua sitä takaisin koska valittaa 3 cd:eessä tollaista.Ketä osaisi auttaa.Mulla ei oo ainakaan tila vähissä kun asema melkein tyhjä.Eikä uudelleen käynnistäminen auta.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänks mutta mulla ei oo tila vähissä.Siitä se ei ainakaan ole kiinni.Siinä sanotaankin että se olisi yks vaihtoehto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakin kerran tuli jotain vikaa tohon kun poistin(jostain ihmeen syystä) simun ja yritin asentaa uudestaan niin se valitti että joku tiedosto on jo olemassa vaikka ei ollut. Ensin yritin etsiskellä sitä tiedostoa mutta ei löytynyt hakemallakaan, joten ostin uuden simun ja asennus meni loppuun.

Elikä CD:ssä vika. Kun vähän katselin lähempää levyä niin siinä näkyi selvästi sellanen pieni naarmu että pinta mennyt rikki :-X

Voithan kattoo ettei niissä CD:ssä oo mitään kauheita naarmuja tjsp :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakin kerran tuli jotain vikaa tohon kun poistin(jostain ihmeen syystä) simun ja yritin asentaa uudestaan niin se valitti että joku tiedosto on jo olemassa vaikka ei ollut. Ensin yritin etsiskellä sitä tiedostoa mutta ei löytynyt hakemallakaan, joten ostin uuden simun ja asennus meni loppuun.

Elikä CD:ssä vika. Kun vähän katselin lähempää levyä niin siinä näkyi selvästi sellanen pieni naarmu että pinta mennyt rikki :-X

Voithan kattoo ettei niissä CD:ssä oo mitään kauheita naarmuja tjsp :)

Ja ennenkuin menet ostamaan sitä uutta CD:tä koita asentaa vikasietotilassa ;)

TuoMAs

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään