Guest Anjovis

Aeroworx B200 Cold & Dark?

4 viestiä aiheessa

Tervehdys!

Tässä alkoi taas pienen tauon jälkeen Aeroworxin teos kiinnostamaan, mutta ongelmana on tämä:

Ennen minulla oli default-lento laitettu alkamaan sammutetusta koneesta, jolloin luonnollisesti myös tämä murheenkryyni B200 starttasi "pimeästä" ohjaamosta.

Nyt kuitenkin olen palauttanut alkuperäisen default-lennon, koska PSS:n bussukka ilmeisesti vaatii, että default-lento on oikeasti se default.

No.. Nyt siis Aeroworxin B200 latautuu koneet käynnissä, mitä en haluaisi sen tekevän. Onko mitään toivoa, että saisin myös tämän koneen starttaamaan Cold & Dark -tilassa? (siis ilman, että muutan default-lentoa)

Aeroworxin foorumilla kehoitettiin muuttamaan default-lentoa, mutta sitähän en halua tehdä. Mites te muut tuon koneen omistajat lentonne aloitatte?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilepa, että lataa se default-lento, sammuta siinä kyseinen kone (Cessna) kokonaan (moottorit, akut yms) ja avaa sitten B200... Toimiiko noin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

Tässä alkoi taas pienen tauon jälkeen Aeroworxin teos kiinnostamaan, mutta ongelmana on tämä:

Ennen minulla oli default-lento laitettu alkamaan sammutetusta koneesta, jolloin luonnollisesti myös tämä murheenkryyni B200 starttasi "pimeästä" ohjaamosta.

Nyt kuitenkin olen palauttanut alkuperäisen default-lennon, koska PSS:n bussukka ilmeisesti vaatii, että default-lento on oikeasti se default.

No.. Nyt siis Aeroworxin B200 latautuu koneet käynnissä, mitä en haluaisi sen tekevän. Onko mitään toivoa, että saisin myös tämän koneen starttaamaan Cold & Dark -tilassa? (siis ilman, että muutan default-lentoa)

Aeroworxin foorumilla kehoitettiin muuttamaan default-lentoa, mutta sitähän en halua tehdä. Mites te muut tuon koneen omistajat lentonne aloitatte?

No pistät sen koneen cold and darkiksi ja tallennat sille omat, vaikka "B200 cold and dark" lennon. Ainut vaan, että et pistäkkään sitä lentoa default lennoksi. Sitten aina, kun haluat lähteä lentämään sitä B200:sta "kylmänä", lataat sen lennon. :)

Ps. Ei sitä simua kannata ladata default lennolla pelkästään PSS:n bussin takia. Ylipäätään on suositeltavaa, että simu käynnistetään AINA default lennolla. Tällä pidetään huoli siitä, että simu lataa kaiken tarvitsemansa. Jos käynnistää simun johonkin kolmannen osapuolen sceneryyn ja kolmannen osapuolen koneeseen, on aina mahdollisuus, että simu ei lataa kaikkea tarvitsemaansa. Ja jos scenery tai kone on vielä normaalia monimutkaisempi, simun virheellisen lataamisen mahdollisuus vain kasvaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pistät sen koneen cold and darkiksi ja tallennat sille omat, vaikka "B200 cold and dark" lennon. Ainut vaan, että et pistäkkään sitä lentoa default lennoksi. Sitten aina, kun haluat lähteä lentämään sitä B200:sta "kylmänä", lataat sen lennon. :)

Ah... Olinpa minä ajattelematon. Noinhan se onnistuu ihan hyvin. Ja Samin kikka toimii tietenkin myös. Kiitos kaunis neuvoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään