Guest teemuv

fs 9.1 no cd patch, mistä löytyy?

11 viestiä aiheessa

Moi!

Kuka tietää, että mistä löytyy no cd pätsi FS 9.1-versioon...

Muualta kuin Gamecopyworldistä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä linkki toimi, vaikka voi sitä mainosten vyöryä - Norton höyrysi punaisena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mahdollista, että minulla oli pelistä 9.1 versio vaikken sitä päivittänytkään? Nimittäin ostin pelin joskus marraskuun alussa. Ja minulla kyllä toimii hyvin 9.0:aan tarkoitettu cd-path.

EDIT: Ikään kuin siellä missäköhän-nyt-olikaan paikassa luki 9.1.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mahdollista, että minulla oli pelistä 9.1 versio vaikken sitä päivittänytkään? Nimittäin ostin pelin joskus marraskuun alussa. Ja minulla kyllä toimii hyvin 9.0:aan tarkoitettu cd-path.

EDIT: Ikään kuin siellä missäköhän-nyt-olikaan paikassa luki 9.1.

En usko. Vähän epäilyttää, että eivät ole painaneet uusia CD:itä sen päivityksen tulemisen jälkeen. Sitäpaitsi jos sulla on toiminut FS9.0:aan tarkoitettu patchi, niin silloinhan sulla on FS9.0 :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin sehän ei ole patch vaan muutettu versio FS9.exe:stä. Jos päivitettyyn FS:ään pläjäyttää vanhan No-CD-crackin, niin ilmeisesti simu kyllä toimii, mutta iso osa päivityksessä tehdyistä muutoksista jää pois käytöstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ottiatuota kun nyt lopulta otin härkää sarvista ja rupesin päivittämään fs9:ä uuden vaivalla löydetyn no-cd patchin kanssa niin osoittautui että tämä on joku erikoisempi rar-tapaus eli en saa sitä purettua.

Löytyisikö joku höveli joka pistäisi sen zipattuna vaikka privvaatisti minulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ottiatuota kun nyt lopulta otin härkää sarvista ja rupesin päivittämään fs9:ä uuden vaivalla löydetyn no-cd patchin kanssa niin osoittautui että tämä on joku erikoisempi rar-tapaus eli en saa sitä purettua.

Katso privasi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Imuroi vaikka WinRAR niminen ohjelma. Siitä saa 40 päivän kokeiluversion...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä lie ollut tuo tiedosto, onhan näitä simu- ja pelitiedostoja ollut ennenkin rar-muodossa ja auki on saatu. Noh, ystävällinen simuveli lupasi lähettää avatun exen s-postilla. Kiitoksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pelihistorian vaikein update sitten DOS-päivien on nyt takana. Vielä yksi tiedosto piti palauttaa (weather.dll -taisi olla se visibility fix aikoinaan) ja sitten upposi. 9.1 no-cd pelittää myös ja olinpa näkevinäni ripauksen parempaa fps:aa. Kiitokset Jesselle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään