Guest shallik

Käynnistys-CD rikki

13 viestiä aiheessa

Kertokaa vanhalle, onko muuta konstia kuin kaupassa käynti, kun FS 2004:n

CD-levyyn no. 4 on tullut halkeama eikä ohjelma käynnisty ? Varmuuskopiota ei tietenkään ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ensimmäiseksi varmaan voi käydä pahimpaa simunälkää sammuttamaan hakemassa no-cd -pätsin. Semmosen löytää varmaan helposti tuolla etsi-toiminnolla, hakusanaksi vaikka no-cd.

Sitten eikös nuo cd:t voi tällaisissa tapauksissa lähettää tiettyyn osoitteeseen (varmaan suomen mikki$oftajaosto?) ja sieltä pistetään uusi tulemaan. Postikulut taisi maksaa, en kyllä tarkemmin tiedä. Ohjekirjasesta löytynee mun muistaakseni ohjetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tämä salaliitto? :o Minullakin on ilmestynyt halkeama neloslevyyn. Saisiko sen 9.1:n no-cd:n tänne nordicille kun se ei ole kovin yleisessä jaossa toisn kuin se perusversio (esim. avsim).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Levyke rikki

Mikäli sinulla on Microsoft-ohjelma, jonka levyke on rikki ja jonka ostamisesta on kulunut 90 päivää soita puh. 0800 914 388, niin toimitamme sinulle uuden median 24 euron toimitus- ja postituskuluilla (sis. ALV). Mikäli tuotteen ostamisesta on kulunut vähemmän kuin 90 päivää, palauta tuote myyjäliikkeeseen, jossa se vaihdetaan uuteen. Jos kysymyksessä on OEM-tuote, ota yhteyttä laitevalmistajaan.

http://www.microsoft.com/finland/infocenter/direct.mspx

Eli kyllä sille näköjään hintaa tulee, joillain muilla julkaisijoilla on mun mielestäni halvemmat systeemit. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset tähän asti tulleista nopeista vastauksista, jotka antavat hieman toivoa ! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tuo ei siis toimi, jos on FS:n 9.1 patch asennettu. Sille pitää olla oma no-CD patchinsa...

Aivan, se ei vaan tästä selvinnyt ainakaan minulle että onko päivitetty vai ei...järkkää sitten se toisen patchin linkki ;)

Ajattelin tässä siis alkuperäistä kysymystä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitan aina pelien asennuksien jälkeen NoCD-cräkin käyttöön.

Kakrut ovat saaneet ainakin pari levyä halki, joista toinen aivan uutena.

Mielestäni tuo ei ole edes rikos, jos on olemassa ostettu tuote.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan, se ei vaan tästä selvinnyt ainakaan minulle että onko päivitetty vai ei...järkkää sitten se toisen patchin linkki ;)

Ajattelin tässä siis alkuperäistä kysymystä...

FS 9.1 patch on asennettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä kerran kiitokset kaikille kommentoineille ! Sain avun NO-CD:n kautta, simu toimii taas... :) :) :) :) :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään