Guest kiza

Tämäkin asia on käsitelty biljoonaan kertaan...

25 viestiä aiheessa

Mikä tätä simua nyt vaivaan, juuri kun sai edellisen probleeman alta pois, niin heti uutta ratkottavaksi! :(

[ Attachment removed / expired ]

Yritin VHHH:lle ja koneena oli MD-11 (jos näistä oli nyt jotain apua...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm... mullakin oli sama ongelma joskus. Ehkei tietokoneen tehot riitä tjs. Onko mitään lisäosia asennettuna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei lisäosia, Tietokone: hmmmmm.... Parasta mitä löytää! 8)

Hmmm, ei lisäosia? Mistä lähtien FS2004:n mukana on tullut MD-11? :)

Eli mitä lisäosia Flight Simulatoriisi olet asentanut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin viestiesi perusteella olet asentanut paljon koneellesi eikä mikään tunnu toimivan hyvin...kannattaisiko FS asentaa kokonaan uudelleen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin viestiesi perusteella olet asentanut paljon koneellesi eikä mikään tunnu toimivan hyvin...kannattaisiko FS asentaa kokonaan uudelleen?

Tuo on teemu ihan totta, mutta kaikki on lentokoneita.

Lisäosia en ole asentanut kuin muutamat sceneryt :P

(kaikki freewareja)

Ja MD-11 on IFDG.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on teemu ihan totta, mutta kaikki on lentokoneita.

Lisäosia en ole asentanut kuin muutamat sceneryt :P

(kaikki freewareja)

Ja MD-11 on IFDG.

No mahtaako olla VHHH:n scenery asennettuna? Otapa se pois käytöstä simussa ja kokeile uudestaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa ilmoituksessa näkyy, että vika olisi terrain.dll, Pitäisikö se korvata/poistaa? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa ilmoituksessa näkyy, että vika olisi terrain.dll, Pitäisikö se korvata/poistaa?

Ei. Missään nimessä.

Joku lisäosamaisema tuon varmaan sekoittaa, eli aloitapas niistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asennanko default honkkarin entisen tilalle?

Olisi hyvä saada toimimaan tuo lisätty versio koska default on niiiiiiiiiiiiin surkea!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asennanko default honkkarin entisen tilalle?

Ota ruksi pois sieltä Scenery librarystä sen VHHH:n lisäosamaiseman kohdalta ja käynnistä simu uudelleen, niin se ei lataa enää sitä sceneryä.

Sillä tavalla näet, onko vika siinä maisemassa vai ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai riittää todennäköisesti, että deletoit sen sceneryn scenery.dat -tiedoston ja käynnistät simun uudestaan... Se VOI korjaantua sillä, mutta ei välttämättä. Saattaa ihan hyvin olla, että joku ihan maapallon toiselle puolelle asennettu scenery pistää sulta sen terrain.dll:n hirteen. Jos ongelmat jatkuu vielä sen VHHH:n scenery.datin poiston jälkeen, sitten etsi windowsin searchilla kaikki scenery.dat tiedostot ja poista ne ja taas anna simun rakentaa ne uudestaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma poistui kun poistin muutaman scenery osan!

Pitäisikö kokeilla tuota Mikon ohjetta että saisi takaisin nuo poistetut sceneryt?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö kokeilla tuota Mikon ohjetta että saisi takaisin nuo poistetut sceneryt?

No en minä lämpimikseni noita neuvoja tänne kirjoittele. Kokeilet, jos siltä tuntuu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa ilmoituksessa näkyy, että vika olisi terrain.dll, Pitäisikö se korvata/poistaa? ???

Virheilmoitus kertoo missä moduulissa virhe tapahtui, mutta se EI tarkoita että kyseinen moduuli olisi viallinen tai virheeseen syyllinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, sain tuon ongelman kuitenkin poistettua poistamalla kokonaan yhden sceneryn.... pitää tyytyä defaulttiin >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi ( ? ) ongelmia on muillakin kuin pelkästään minulla, olen nimittäin takunnut näiden lisäosien kanssa jo sen verran että APUA !! Ongelma on siinä että aina kun päivitän Finn Terrainin niin lentoa aloitettaessa kone lataa Terrainia 62 % ja sitten tilttaa eli menee windowsin puolelle.

Minulla asennettuna Tampere, EFTP 2004, Helsinki, EFHK, efhf, efjm, FINN_AFCADS, FInnmast4.2 ( ilman savuja ) FISD_library, Finn Terrain ja Finn Class tässä järjestyksessä.

Eli kone pelaa kuin unelma sillä vanhalla Finn Terrainilla mutta heti kun päivitän kaikki kaatuu. Missä teen virheen?? Olen yrittänyt vaikka mitä yhdistelmiä esim pelkkä Jämi, Finn Terrain ja Finn Class, mutta aina kun päivitän niin pieleen menee. Päivityksen jälkeen ohjelma kysyy korvataanko uusilla , olen yrittänyt Yes / Yes to all , mutta ei sekään tuo lohtua.

Koneen tiedot 2;8 Ghz, 512 MB RAM, Hard disk 160 GB 7200 rpm, ATI Radeon 9200 256 MB, jos näistä jotain apua.

Ilkeettää kun on pienestä kiinni , mutta kun en ymmärrä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile Erkki tuota minun vinkkiä. Tässä tapauksessa ensin se FinnTerrainin scenery.dat pois ja antaa simun tehdä se uudestaan. Ja jos ei auta, niin sitten muiden sceneryiden scenery.datit pois myös... Jostain syystä simu ei aina pysty pitämään kaikkia juttuja järjestyksessä, jos asennetaan esim. uutta versiota jostakin scenestä, mistä on jo aiempi versio ollut asennettuna. Kun sitten nuo scenery.datit poistaa, simu joutuu järjestämään kaikki scenet uudestaan, jolloin tulos on yleensä toimiva :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos neuvoista, kokeilen kun selviän töistä kotiin. Jotenkin vaan niin hataralla pohjalla nämä taidot, mutta eiköhän se siitä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi ( ? ) ongelmia on muillakin kuin pelkästään minulla, olen nimittäin takunnut näiden lisäosien kanssa jo sen verran että APUA !! Ongelma on siinä että aina kun päivitän Finn Terrainin niin lentoa aloitettaessa kone lataa Terrainia 62 % ja sitten tilttaa eli menee windowsin puolelle.

Minulla asennettuna Tampere, EFTP 2004, Helsinki, EFHK, efhf, efjm, FINN_AFCADS, FInnmast4.2 ( ilman savuja ) FISD_library, Finn Terrain ja Finn Class tässä järjestyksessä.

Eli kone pelaa kuin unelma sillä vanhalla Finn Terrainilla mutta heti kun päivitän kaikki kaatuu. Missä teen virheen?? Olen yrittänyt vaikka mitä yhdistelmiä esim pelkkä Jämi, Finn Terrain ja Finn Class, mutta aina kun päivitän niin pieleen menee. Päivityksen jälkeen ohjelma kysyy korvataanko uusilla , olen yrittänyt Yes / Yes to all , mutta ei sekään tuo lohtua.

Koneen tiedot 2;8 Ghz, 512 MB RAM, Hard disk 160 GB 7200 rpm, ATI Radeon 9200 256 MB, jos näistä jotain apua.

Ilkeettää kun on pienestä kiinni , mutta kun en ymmärrä

Moi!

Mulla kaatoi tuo sinäänsä hieno Tampere simua vähän väliin,sen kun poistin niin alkoi pelittämään.En nyt väitä tietenkään että se oli välttämättä se Tampere mikä sen aiheutti mutta minulla sen poisto kyllä ratkaisi kaatumis ongelmat(ainakin tältä erää ;D)

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt menee jo yli hilseen. Simu pelaa uudella Finn Terrain päivityksellä ainoastaa yöaikaan, jos yritän vaihtaa aikaa päiväksi kaatuu jo latausvaiheessa, Scenery, Dat poistettu joka paikasta, mutta ei siitä apua ole. Vanhempi Finn Terrain antoi muuttaa kellonaikaa eikä takkuillut, mutta pävitys sitä vastoin rupee heti temppuileen. Eipä silti täytyyhän yöllä jonkun olla ilmassa! Yötaivaalla tavataan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt menee jo yli hilseen. Simu pelaa uudella Finn Terrain päivityksellä ainoastaa yöaikaan, jos yritän vaihtaa aikaa päiväksi kaatuu jo latausvaiheessa, Scenery, Dat poistettu joka paikasta, mutta ei siitä apua ole. Vanhempi Finn Terrain antoi muuttaa kellonaikaa eikä takkuillut, mutta pävitys sitä vastoin rupee heti temppuileen. Eipä silti täytyyhän yöllä jonkun olla ilmassa! Yötaivaalla tavataan.

* Auttaako jos poistat FinnTerrainin Scenery kansiosta kaikki shoreline*.bgl tiedostot? Poista ne sieltä johonkin tilapäiseen kansioon.

* Montako tekstuuria Texture kansiossa on? (FinnTerrain Texture siis.)

* Ethän poistanut yhtään tekstuuria ennen kuin asensit päivityksen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

* Auttaako jos poistat FinnTerrainin Scenery kansiosta kaikki shoreline*.bgl tiedostot? Poista ne sieltä johonkin tilapäiseen kansioon.

* Montako tekstuuria Texture kansiossa on? (FinnTerrain Texture siis.)

* Ethän poistanut yhtään tekstuuria ennen kuin asensit päivityksen?

Noiden lisäksi mieleen tulee yksi juttu. Asensithan Erkki sen FinnTerrain päivityksen sen vanhan version PÄÄLLE? Sitä vanhaahan ei siis saa poistaa alta pois, vaan uusi pistetään siihen päälle lisäksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on taas tämä ongelma, että kun lähden lentämään Lonny Paynen paneelilla tallennettua lentoa niin simu ei lataa yhtään ja sitten tulee virheilmoitus.

Ongelma on jossakin "znewpfd.gau" filussa, poistin sen ja yritin uudelleen käynnistää mutta aina tulee uusi virheilmoitus.

[ Attachment removed / expired ]

Onkohan paneeli asennettu väärin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään