Guest flaitsimulaatori

Lentokoulutusta simua varten?

15 viestiä aiheessa

Joo eli onko minkäänlaista lentokoulutusta simua varten? En tarkoita esim Virtual Finnairin koulutusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simua varten?? Jaa-a eikö kannattaisi vaan käydä sitä simun omaa lentokoulua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä niissä jossain opetustunneissa saa selvää mitä pitää tehdä kun katsoo ja kuuntelee mitä se Rod selittää.Olet nyt varmaan englantia lukenut? Suomenkielisiä matskuja tuskin on paljoa tarjolla tai sitten ei ollenkaan,mutta sanakirja käteen vaan ja suomentamaan niitä opetusmatskuja jos et niitä muuten ymmärrä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, hei, älkääs unoshtako Virtual Pilot Collegea (VPC) sehän tarjoaa koulutusta. Koskas hommat alkaa, onko kellään tietoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin VPC on yksi vaihtoehto missä on ihan suomenkielistä opetusmateriaalia mutta ajankohdasta ei tietääkseni ole mitään tietoa tai ei ainakaan ole omaan korvaan tullut.VPC:n henkilöt osaavat varmasti kertoa paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heips.

Minun mielestä simun opetusmateriaali on suomen kielellä

PDF tiedostoina ainakin fs 2002 :ssa,nehän käy kyllä yhtä hyvin fs9:ssä ? Löytyypi koneelta käyn aina välillä lunttaamassa kun ei jotain ymmärrä....useimmiten..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VPC:n koulutus käynnistyy alkukeväästä. Jos ei käynnisty, niin mä lähden koko firmasta kävelemään. Kyllästyttää annella turhia lupauksia. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän hyvä juttu Siis tuo alkamis ajankohta.Onko kursseile joku maksimimäärä oppilaita mitä otetaan mukaan??Vai toimiiko opetus,että lähetetään materiaalit sähköpostiin ja sit opetellaan niitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Sehän hyvä juttu Siis tuo alkamis ajankohta.Onko kursseile joku maksimimäärä oppilaita mitä otetaan mukaan??
15 oppilasta on asetettu maksimiksi, mutta todelliset ryhmäkoot ovat varmaankin lähempänä kymmentä. Kursseihin sisältyy sekä itseopiskelua että tuntiopetusta niin käytännössä kuin teoriassakin. Teoriatunnit järjestetään ääniyhteyden yli ja jonkinlaista virtuaalista piirtoalustaa käyttäen. Tähän mennessä parhaimmat kokemukset ääniyhteydestä olemme saaneet TeamSpeakilla, mutta blackboard-kysymys on vielä hieman avoin.

Jatkokysymykset toivoisin VPC:n omalle foorumille. Täällä ne hukkuvat liian helposti viestitulvaan, jolloin askarruttaviin asioihin jouduttaisiin vastailemaan jatkuvasti uudelleen ja uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heips.

Noi PDF tiedostot löytyy Fs 2002:n kakkos CD:ltä..

n.11 Mt.. Onko sinulla Fs 2002 vai fs 9?.Olisikohan se iso rikos jos pistäisin sinulle ne tiedostot sähköpostilla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heips.

Noi PDF tiedostot löytyy Fs 2002:n kakkos CD:ltä..

n.11 Mt.. Onko sinulla Fs 2002 vai fs 9?.Olisikohan se iso rikos jos pistäisin sinulle ne tiedostot sähköpostilla :)

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=14;action=display;threadid=32313;start=20

Tuommosta hyö väittää, mutta minä en lähtisi sua siitä tuomitsemaan. Mutta kohta tänne ryntää joku kertomaan, ettei tuollaista tueta, joten paras pitää suuni kiinni.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuommosta hyö väittää, mutta minä en lähtisi sua siitä tuomitsemaan. Mutta kohta tänne ryntää joku kertomaan, ettei tuollaista tueta, joten paras pitää suuni kiinni.. ;)

Jeps ei tuomita...mutta FSN suhtautuu tiukasti piratismiin ja jos todistettavasti täällä waretetaan niin FSN:stä lentää ulos kuin leppäkeihäs...

Kyseisen tapauksen kohdalla olen hiljaa kun en faktaa asiasta tiedä. Kannattaa itse selvittää asian laillisuus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli pysytään vaan kaidalla tiellä,ei tule ongelmia kenellekkään :) Noi tiedostot löytyy tosiaan myös Fs 2002

tavallisesta versiosta...

En haluaisi lentää ulos näin hyvältä Foorumilta :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään