Guest Janskuli

Flight simulator 2004

10 viestiä aiheessa

Miten kun en saa koko peliä asennettua koneelle kun laitan nelos cd:n niin se pyytää uutta levyä ja taas nelos CD:tä! Kertokaa joku ihan kirjaimellisesti koko pelin asennus koneelle pian pliis :)!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alotetaan ykkös cd:stä ja vaihdetaan cd:tä sitä mukaan mitä asennus ohjelma käskee.

Edit:niin ja jos joku cd ei toimi niin kokeile ensin varovasti pyyhkiä mahdollisia sormen jälkiä pois siitä.

Edit2: Tämä voi kuulostaa vähän tyhmältä, mutat kait olet varmistanut että se todella on nelos cd ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sen pitäs olla nelos cd ja kaikki maholliset keinot olen kokeillut. Ja olen laittanut järjestyksessä 1 2 3 4 mut ei vaan toimi :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko sulla mahdollisuutta testata jollakin toisella koneella? Jos se vaikka se 4-CD on rikki...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiikuta nelos-cd takaisin kauppaan, näytä kuittia ja sano, että ei toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli sama ongelma 4 cd:n kanssa, kun se ei suostunut latautumaan, mutta ongelma hävisi kun kävin vaihtamassa sen uuteen.

Niissä on kuulemma ollu vikoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heitän oman korteni kekoon. Mulla kun ei edes vonkaa 4:s cd:tä.. Mistähän mahtaa johtua.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kun yritin avata crack tiedostoa se sano couldn´t load language resourse dll Error file: E:\crack\language.dll Error code: 0*7E (126)

Eli mitä tuo tarkoittaa?????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kun yritin avata crack tiedostoa se sano couldn´t load language resourse dll Error file: E:\crack\language.dll Error code: 0*7E (126)

Eli mitä tuo tarkoittaa?????

Sulla on hemmetti pirattiversio. Ei alkuperäisessä mitään crackeja tarvita

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.