Guest Athlonisti

MyTraffic 2004 V2.1 installation

8 viestiä aiheessa

Voiko tuon asentaa customina, niin että asentais vain jotkut tietyt konetyypit kaikkine liveryineen? :) ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta voikohan niin tehä, että asentaa sen kokonaisuudessaan ja sitten modifoi jotenki siitä pois ne koneet, jotka on PAi:ssa?

Saako siitä muuten lentosuunnitelmat jotenki compiloitua txt:ksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako siitä muuten lentosuunnitelmat jotenki compiloitua txt:ksi?

Traffic toolsilla voi availla niitä lentosuunnitelma filuja(bgl). Niitä tosiaan vaan muokkailee esim notepadilla. Ite en oo perehtyny niihin MyTrafficin plaanien/lentokoneisiin ihmeemmin, olen vain sen asentanut ja se on toiminut ja kelvannut siltään. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä meinasin ottaa siitä vain ne erikoisemmat koneet sen takia, että Airbussien, boeingien sun muiden vastaavien modelit näytti siinä aika surkeilta. Ainakin tämän huomasin, ku vertasin UT:n md80SAS:ia PAi:n vastaavaan (yö/päivä) ero oli selkeä ja MyTrafficissa on varmaan sama homma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä meinasin ottaa siitä vain ne erikoisemmat koneet sen takia, että Airbussien, boeingien sun muiden vastaavien modelit näytti siinä aika surkeilta. Ainakin tämän huomasin, ku vertasin UT:n md80SAS:ia PAi:n vastaavaan (yö/päivä) ero oli selkeä ja MyTrafficissa on varmaan sama homma.

Mutta ei kannata unohtaa, että UT käyttää PAi koneita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta ne käyttää varmaan niitä aivan ensimmäisiä PAi:n malleja, ku PAi on kehittänyt mallejansa jatkuvasti ja UT:lla on kait tullu vasta 1 päivitys, ja sekin melko kauan sitten. Se vois selittää melko surkean näköiset mallit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään