Guest ana

Ilmavoimat AI

5 viestiä aiheessa

Niin mulla on toi fs9 ja pistettynä tota al liikennettä,ladattu toulta projectal:sta. Fs:ltä olen ladannut siviili liikenteen ja toimii hienosti ,mutta mites noitten ilmavoimien kanssa toimiiko mulla ei jos pitäs niin kertokaa miten et mihin minä laitan ilmavoimien raffiikit kiitos ;Din

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymyksen otsikosta pitäisi selvitä mitä kysymys koskee. Näin se kysymys mahdollisine vastauksineen on muidenkin löydettävissä myöhemmin.

Tarkoittanet siis, että sinulla on PAI:n sotilasliikenne asennettuna, mutta et ole nähnyt sitä? Sitähän ei ole moneen maahan vielä olemassa, ja esikuvistaan poiketen ne lentävät vain kotimaassaan sotilaskenttien välillä. Oletko varma, että olet ollut oikeassa paikassa katsomassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mulla on toi fs9 ja pistettynä tota al liikennettä,ladattu toulta projectal:sta. Fs:ltä olen ladannut siviili liikenteen ja toimii hienosti ,mutta mites noitten ilmavoimien kanssa toimiiko mulla ei jos pitäs niin kertokaa miten et mihin minä laitan ilmavoimien raffiikit kiitos ;Din

Samaan paikkaan kuin muukin liikenne, mutta Project AI ei taida ainakaan ilmavaivojen liikennettä tehdä. Sitä pitää siis etsiä jostain muualta, esim. FS Nordicin tiedostokirjastossa on Suomen Ilmavoimille AI-liikenneaikatauluja.

EDIT: ai, eli PAI tekeekin jotain sotilasilmailusysteemeitä... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ai, eli PAI tekeekin jotain sotilasilmailusysteemeitä...

Jeps, kyllä PAI:lta nykyään löytyy myös muutamien maiden military AI-liikennettä. Itsekin olen joitakin niistä asentanut ihan mielenkiinnosta.

-Kari-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinnitäpä enemmän huomiota tuohon viestin otsikkoon. Tuollainen "mikätääonheikertokaaHÄ!" ei kerro yhtään mitään asiasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään