Guest kuruju40

Lentokenttä kartat????

17 viestiä aiheessa

Onko olemassa sellaista sivua, josta sais lentokenttien kartat??? Siis sellaista mistä näkis kaikki portit, kiitotiet ja rullaustiet!!! Se ois vaa kätevää, ettei tarttis sokkona pyörii kentillä! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avsimista löytyi Airport's Chart Viewer, ainakin pitäisi näyttää kaikkien simun kenttien rullaustiet ja standit, mutta olen viimeksi käyttänyt tuota vuonna yksi ja kaksi ennen nakkisotaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmösen hyvän linkin sain vähän aikaa sitten. Saattaa vaatia englanninkielentaitoa.. (ja sitähän löytyy 8))

Tervetuloa FS Nordiciin!

Eipähän tuo nyt ainakaan noin nopean tarkastelun jälkeen paljo englannin kielen taitoa vaatinut, piti vaan osata klikata oikeeta maan osaa ja sitten maata ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipähän tuo nyt ainakaan noin nopean tarkastelun jälkeen paljo englannin kielen taitoa vaatinut, piti vaan osata klikata oikeeta maan osaa ja sitten maata ;D

Joo, ei tuosta laittamastani linkistä, mutta pääsivulta voi jo hieman joutua hakemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän threadiin liittyen... Onko kenelläkään kokemuksia SIMCHARTS v3.0 kartoista? Olen ajatellut hankkimista, sillä tuo paketti vaikuttaa aika lailla kattavalta. Lähinnä minulle riittää Euroopan ja ehkä Aasian kartat.

Siis, jos on kokemuksia niin kertokaa. Kiitos!

- Ilja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän threadiin liittyen... Onko kenelläkään kokemuksia SIMCHARTS v3.0 kartoista? Olen ajatellut hankkimista, sillä tuo paketti vaikuttaa aika lailla kattavalta. Lähinnä minulle riittää Euroopan ja ehkä Aasian kartat.

Siis, jos on kokemuksia niin kertokaa. Kiitos!

- Ilja

Minulla on Sim Charts v3.0, ja siinä pystyy siis valitsemaan kolme aluetta jotka haluaa asentaa (esim. Europe, Canada/Alaska, Middle East/Asia..). Karttojen tiedot yhtenevät FS2004 default sceneryiden tietojen kanssa, joten esim. Vantaan 22R/04L:lle ei löydy lähestymiskarttoja. Muuten ohjelma on varsin näppärä, etenkin lennettäessä alueilla joille on muuten hankala löytää karttoja.

Pistähän mailia (alex.lundqvist@svil.fi) jos kiinnostaa. Voisin kenties myydä pakettini sulle; jäänyt tämä simulentely viime aikoina minun osaltani aika vähäiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin SimChartsia myydään yhden ja kolmen alueen paketteina. Se sisältää mittarikartat kaikille kentille, joille semmoinen on. Alueita on koko maiilmassa yhdeksän, ja niistä kolme on USA:ssa, joten kolmella alueella kattaa jo vaikkapa lähes koko pohjoisen pallonpuoliskon USA:ta lukuunnottamatta. Reittikartat ovat eri pakettina paperilla ja varsin halpaan hintaan, joten kannattaa hommata nekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lienee SimCharts ainoa simukarttapaketti jota ei FSN:ssä ole arvosteltu.. Ei noita varteenotettavia taida olla kun nuo kolme, eli tuon lisäksi Simplates ja Navigraph.

Suosittelisin tuota viimeistä itse... kts. juttu reviews-osiosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin SimChartsia myydään yhden ja kolmen alueen paketteina. Se sisältää mittarikartat kaikille kentille, joille semmoinen on. Alueita on koko maiilmassa yhdeksän, ja niistä kolme on USA:ssa, joten kolmella alueella kattaa jo vaikkapa lähes koko pohjoisen pallonpuoliskon USA:ta lukuunnottamatta. Reittikartat ovat eri pakettina paperilla ja varsin halpaan hintaan, joten kannattaa hommata nekin.

Jees... Ostan varmaan tuonkin joskus sitten kun on varaa:P. Nyt lähinnä odottelen, josko tuon paketin ja LDS:n 767 saisi ostettua:D!

Eikös tuolla paketilla voi tehdä sellaisen tempun, että asentaa kolme aluetta ja tulostaa ne mitä tarvitsee ja sitten poistaa ja asentaa uuden alueen ja tulostaa... Edellyttää tietysti, että omistaa oman metsän :P :P

-Ilja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään