Guest JJS

Blue1

11 viestiä aiheessa

Miten Blue1 texturin saa asennettua FS2004 kun siinnä readmessa ei tule mukana sitä tekstiä mikä liitetään aircraft.cfg?

 

Joel

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sävellät sen itse, jos sinulla on ne texturet. Teet joka texturelle oman kansion, kts. kuva.

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

Sitten avaat sen aircraft.cfg tiedoston muistiolla (notepad), teet siitä ensin varmuuskopion.

 

Se näyttää tältä, siis alku. Kopsaa ainakin nuo rivit sinne perään, siis jos on yksi kone niin tuon rimpsun perään. Olen lyhentänyt tuota tekstiä, otin pois ne mainokset. Nakaa se kopio ennen sitä

General tekstiä siis näin. Eka kone on fltsim.0 seuraava fltsim.1 jne.

 

 

[fltsim.0]

title=NAMC YS-11 JAC

sim=YS11

model=A

panel=

sound=

texture=JAC

kb_checklists=

kb_reference=NAMC YS-11 v2_5 MANUAL

atc_id=JA8768

atc_id_color=0xffffffff

atc_airline=JAC

atc_flight_number=JC401

ui_manufacturer=NAMC

ui_type=YS-11

ui_variation=Japan Air Commuter

visual_damage=1

description=First flown in 1962, the YS-11 is the only Japanese designed ......................Tässä on se koneen esittelyteksti, minkä näet simussa valitessasi konetta.

atc_heavy=0

 

[fltsim.1] // tämä on ensimmäinen lisätty texture.

title=NAMC YS-11 SIMM

sim=YS11

model=A

panel=

sound=

texture=SIMM// tähän kirjoitat sen kansion nimen missä ne texturet ovat, minulla se on SIMM = Simmons.

kb_checklists=

kb_reference=reference=NAMC YS-11 v2_5 MANUAL

atc_id=

atc_id_color=0xffffffff

atc_airline=

atc_flight_number=

ui_manufacturer=NAMC // tämä rivi määrittää mistä löydät sen simussa, eli jos tuossa lukee osassa Avro ja osassa RJ100 niin ne on kanssa simussa kahdessa eri valikossa.

ui_type=YS-11

ui_variation=Simmons// tähän laitat koneen yhtiön, siis sinulla blöövään.

visual_damage=1

 

 

[fltsim.2]

title=NAMC YS-11 ANK

sim=YS11

model=A

panel=

sound=

texture=ANK

kb_checklists=

kb_reference=reference=NAMC YS-11 v2_5 MANUAL

atc_id=

atc_id_color=0xffffffff

atc_airline=

atc_flight_number=

ui_manufacturer=NAMC

ui_type=YS-11

ui_variation=Air Nippon

visual_damage=1

 

 

[fltsim.3]

title=NAMC YS-11 KOR

sim=YS11

model=A

panel=

sound=

texture=KOR

kb_checklists=

kb_reference=reference=NAMC YS-11 v2_5 MANUAL

atc_id=

atc_id_color=0xffffffff

atc_airline=

atc_flight_number=

ui_manufacturer=NAMC

ui_type=YS-11

ui_variation=Korean Air Lines

visual_damage=1

 

[General]

atc_type=NAMC

atc_model=YS11

editable=0

 

Muuta mie en muistakkaa. Kokeile, mutta huom ! Tee varmuuskopiot.

ps. lisäsin kaikki omat texturet, kun tuossa kuvassakin on neljät. Lisäsin tuonne JAC:n perään pätkän description tekstiä, sillä ei siis toimivuuden kannalta ole mitään merkitystä, pelkkä koneen esittely.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo textuurien asentaminen fidgillä on harvinaisen hirveätä. Pitäisi korvata joku edellinen paintti. Tässäpä kuitnekin sopivat arvot.

 

[fltsim.5]

title=Blue1

sim=bae1462

model=

panel=

sound=

texture=Blue1

checklists=

ui_manufacturer=British Aerospace

ui_type=146 200

ui_variation=Blue1

description=Original model by Jon Murchison.\nBRITISH AIRWAYS textures by Riku Horelli.\n\nFor model updates and other downloads\nvisit www.arnz.cjb.net.\n\nE-Mail jonmurchison@hotmail.com\n

atc_heavy=1

atc_id=Oh-sam

atc_airline=Blue

atc_flight_number=L432

atc_type=BaE

atc_model=BA46

visual_damage=0

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo textuurien asentaminen fidgillä on harvinaisen hirveätä. Pitäisi korvata joku edellinen paintti.

 

Miten niin pitää korvata joku vanha? Ei takuulla tarvitse, kun pistää vaan uuden tekstuurikansion (esim. texture.blue1) ja pistää sitten aircraft.cfg:hen yhden uuden [flightsim.X]-sectionin. Tuossa sitten tuo X korvataan ensimmäisellä vapaalla numerolla ja pistetään siihen texture= kohtaan seuraavaa: texture=blue1. Ja tuo ui_variation vaikka juuri tuolleen ui_variation=Blue1.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikun tarkoitan sitä, että tuossa readmessa neuvotaan korvaamaan.

 

Suora lainaus:

 

1. Unzip all files Bae 146-200 textures folder

 

2. Start Flight Simulator 2004 and great landings

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miten niin pitää korvata joku vanha? Ei takuulla tarvitse, kun pistää vaan uuden tekstuurikansion (esim. texture.blue1) ja pistää sitten aircraft.cfg:hen yhden uuden [flightsim.X]-sectionin. Tuossa sitten tuo X korvataan ensimmäisellä vapaalla numerolla ja pistetään siihen texture= kohtaan seuraavaa: texture=blue1. Ja tuo ui_variation vaikka juuri tuolleen ui_variation=Blue1.

 

Siis noinhan minä just sanoin. Täh ? ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikun tarkoitan sitä, että tuossa readmessa neuvotaan korvaamaan.

 

Mutta sitähän saa vapaasti soveltaa ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta tällöin puolet ajasta menisi readmen tekoon, ja itse lisään aina repaintit suoraan toisen päälle. Koska en tosissaan tarvitse omaan aircraft kansioon kolmea sataa eri konetta ja liveryä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään