Guest Havana

World Airports 2-lisäosasta

3 viestiä aiheessa

Juu kävin eilen sit siel helsingis ja ostin microniasta tuon World Airports 2-lisäosan.

Asensin sen sit koton koneeseen ja sillee.

Mutta siihen liittyen on yks ongelma (kai) ;D

Siin pakkaukses on kuvia, et siel kentil pitäs olla ne portit ja käytävät ja lisäks viel niitä ei ajoneuvoja. Mut ei mul ainakaa, vaikka ne kenttäasetukset on kohdassa "Extremely Dense" niinku ohjekirjas sanotaan.

Sen verran oon ymmärtäny et siinä pitää ottaa radiol yhteys johonkin ja olenkin yrittäny mut mitään ei tapahdu :(. Se asennus kyllä onnistui ihan koska kyllä kenttien ulkoasu on muuttunu.

Jos joku/jotkut omistaa myös tämän kyseisen lisäosan ja on saanu sinne ne ajoneuvot ym. ni vois vähän neuvoa muakin (mahd. yksityiskohtaisesti) Ohjekirjakin on aika suppea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo mullakin toi ;D mut kone rupes tökkimää nii pirusti ja se oli kyl aika ruma peli niin poistin sen samantien... ;D mut kyl mul oli siel niit autoja ja kaikkee...enkä mä tehny mitää.. ??? ne vaan oli siel... ootko oikeella kentällä? ku siinähä oli vaa pari kenttää jossa ne toimii...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tai siis oman koneen ympärille et niitä saa vai? sitten en tiiä mitää...mä en ees yrittäny..kyl siel kentällä niit kaikenmaailman autoja oli...ja muiden koneiden ympärillä.......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään