Guest Oppilas

Radion ruuvaaminen ei onnistu..

8 viestiä aiheessa

Radioon taajuuksien ruuvaaminen ei onnistu sitten kirveelläkään. Rotan kursorissa on plussa tai miinus ja yritän naputella, niin mitään ei tapahdu.. Korkeuden ja heading:in säätö onnaa kyllä, mutta.. Taitaa olla vika kepin ja näppiksen välissä.. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radion namikoiden päälle kursorilla mennessä, tulee siihen näkyviin +/- -merkki, kuten myös alt- ja heading- namikoissa. Alt- ja heading- namikoiden naputtelu tuottaa haluttua tulosta, mutta radion taajuudet ei muutu sitten millään.. Oonkohan mä nyt ihan väärällä alalla, vai vaan yksinkertainen..?? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oonkohan mä nyt ihan väärällä alalla, vai vaan yksinkertainen..?? :P

Ei, et ole. Sensijaan laiska kylläkin. Tämä on oikein vakiokysymys tällä forumilla, ja kuitenkin useammassa paikassa on valmiit vastaukset. No, Ilkka nakkasi jo linkin.

Tulevaisuuden varalta, koita nyt edes vähän kertoa mistä on kyse. Siis tyyliin.

• Simu v. fs9
  • kone se ja se
  • paneli se ja se.

Katos kun me ei olla mitään ajatusten lukijoita, ja nyt minä lopetan. Alkaa savu nousta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei meistä kenelläkään taida kristallipalloa olla.. Anteeksi, että en muistanut mainita, että simu on FS2004, koneena on default 737... Vai savu.. Yritä hyvä mies ottaa vähän rennommin, vaikka joskus laiskoja tai tyhmiä ihmisiä käveliskin vastaan. Ei jokainen kaikkea voi etukäteen tietää.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kuitenkin vaivannäöstä Ilkka !! Yritän täst´edes kuvailla ropleemaa paremmin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten jos kyseessä on joku vähän default-konetta monimutkaisempi vehje, saattaa radioissa olla näytöt päällä vaikka FS:n "sisäinen akku" oliskin jo hyytynyt. Toisena oireena siinä tapauksessa on, että et pysty ottamaan yhteyttä mihinkään vaikka taajuus olisi jo kohdallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään