Guest jehu

FS video: Finnair A319 EFKU-EFHK

19 viestiä aiheessa

Hyvä pätkä oli, pidin. Musiikkivalintasi oli hyvä. Jos jotain pitää huomauttaa niin lopussa musiikki taisi mielestäni loppua hieman liian aikaisin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosi hyvä pätkä, joskin läppärillä hieman kehnohko kuva, mutta pöytäkoneella varsin hyvä !! Lisää tällaisia panostuksia. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisit käyttää active cameraa?

Mulla on se mutta ku on jänskä juttu ku vaikka mä teen niitten ohjeiden mukaan niin mitään ei tapahdu ???

Ei olis suomen kielistä ohjetta missään?

Tai jos joku viittis ihan lyhyesti neuvoa ni karmaa ropsahtais ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisit käyttää active cameraa?

Mulla on se mutta ku on jänskä juttu ku vaikka mä teen niitten ohjeiden mukaan niin mitään ei tapahdu ???

Ei olis suomen kielistä ohjetta missään?

Tai jos joku viittis ihan lyhyesti neuvoa ni karmaa ropsahtais ;)

Onko sulla rekisteröity tuo Active Camera? Se on meinaan maksullinen ja shareware toimii ainoastaan Seattlen alueella. Sellainen kuin FS Camera on Active Cameraa vastaava ohjelma ja se löytyy täältä FSN:n tiedostokirjastosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla rekisteröity tuo Active Camera? Se on meinaan maksullinen ja shareware toimii ainoastaan Seattlen alueella. Sellainen kuin FS Camera on Active Cameraa vastaava ohjelma ja se löytyy täältä FSN:n tiedostokirjastosta.

On rekisteröity ja on mulla jo tuo fscamera mutta siinä ei taida olla mikään muu mahdollista kuin ottaa kuvia, vai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei taida olla mikään muu mahdollista kuin ottaa kuvia, vai?

Ei, kyllä minun mielestäni se on Actice Cameran veroinen ohjelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä pätkä oli, pidin. Musiikkivalintasi oli hyvä. Jos jotain pitää huomauttaa niin lopussa musiikki taisi mielestäni loppua hieman liian aikaisin...

Juu, kyllä se vähän liian aikaisin loppu, mutta oli niin vähän pätkää jäljellä etten enää uutta musiikkia siihen viittinyt laittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei, kyllä minun mielestäni se on Actice Cameran veroinen ohjelma.

Häh :o No mitäs erikois ominaisuuksia siinä sitte on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pystyt varmaan säätämään kuvakulmaa lähes vapaasti.

Ja miten? Pystyykö sillä muka ottamaan esim. kuvan pelkästä motista ym ym........

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meneppä Markus siinä simussa virtual cockpitiin ja laita external view sillä active cameralla. Heittääkö se sinut siihen koneen ulkopuolelle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja miten? Pystyykö sillä muka ottamaan esim. kuvan pelkästä motista ym ym........

Luultavasti pystyy. Veikkaisin, että FSCameran readmessa tms. neuvotaan, kuinka sitä käytetään. Itse en ko. ohjelmaa käytä, koska simuilen FS2002:lla, jossa taas käytän AC2002:ta.

Joku muu voinee neuvoa sinua tässä asiassa enemmän, sillä minulla ei ole FSCamerasta muuta tietoa, kuin että se on ilmainen vastine Active Cameralle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko toi ifdg:n malli?

Näyttäisi kyllä PSS:n mallilta. Itse tunnistan ainakin nokan muodoista PSS:n ja muiden tekeleet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään