Guest teemumelander

OpenGL ja Direct 3D

8 viestiä aiheessa

Aattelin kysyä että, kuinka noi asetukset pitäs olla että sais parhaan tuloksen simussa? Mulla on RADEON 9200 SE(jos se liittyy asiaan yhtää... :-\)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän selviää vaan kokeilemalla noita asetuksia nostamalla aina sen mukaan suuremmalle, kun sitten tulee nykimis ongelmat vastaan sen jälestä laskee sitten sille sopivalle tasolle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän selviää vaan kokeilemalla noita asetuksia nostamalla aina sen mukaan suuremmalle, kun sitten tulee nykimis ongelmat vastaan sen jälestä laskee sitten sille sopivalle tasolle.

No jos mä laitan kaikki täysille näyttää silti että ei se muuttunut mihinkään ja toimii ihan normaalisti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos mä laitan kaikki täysille näyttää silti että ei se muuttunut mihinkään ja toimii ihan normaalisti...

Kokeilet vielä miten reagoi jos muuttaa sää asetuksia. Elikkä vaikka Thunderstorm theme ja sitten FISD:in EFHK:lle kokeilemaan laskeeko miten pahasti framet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kaikki toimii hyvin vaikka asetukset on täysillä, mutta tulos ei oikeen tyydytä. Eikös se sitten oo niin että pitää hankkia parempi näyttis?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuo 9200 "SE" ei ole sieltä parhaimmasta päästä, mutta jos halvalla saat 9600 PRO ei mitään VE LE tai SE:tä. Sillä 9600 PRO pärjää jo hyvin FS9.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään