Guest Athlonisti

PAi:n A320v2 ja A321v2 texturiongelma. (harmaa)

4 viestiä aiheessa

Olen asennellut aika paljon jo manuaalisesti tuota Ai-liikennettä ja eniten minulla esiintyy ikävystyttäviä teksturiongelmia nuiden edellämainittujen bussien kans. Jos esim asennan semmosen ku "PAI A321v2 VUN", laitan titleksi A321v2 VUN ja texture=VUN, mutta koneet ovan useimmiten harmaita. Ongelmallisimpia textureita ovat "Raid":in tekemät. (Esim.pai_a321_cfm_by_raid_t.bmp)

Onko kellään samaa ongelmaa? Ideoita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katso ko. modellin jonkin toimivan maalauksen texture -kansiosta, minkä nimiset bitmapit ovat. Uuden maalauksen bitmappien pitäisi olla saman nimiset. Ellei nimen muuttaminen auta, bitmapit ovat todennäköisesti jollekin muulle modellille. Tämän voi tietenkin varmistaa katsomalla bitmappien sisältöä. Jos alkuperäisessä on koneen runko kuvan ylälaidassa ja uudessa alalaidassa, ovat ne aivan varmasti eri versioille (nimim. tämänkin kokenut).

Tekijät/PAI jättävät kyllä usein huolettomasti zipeistä pois tiedon siitä, mihin versioon maalaus on tarkoitettu.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on todellakin myös V2-versiot. Mulla on kaikki PAi:n modelit F900:aa myöten. Nooh..kun syvemmin tuota asiaa tarkastelin, huomasin että kummassakin A320:ssä ja 321:ssä on vielä kaksi eri model-kansiota. Model.iae ja Model.cfm. Nuista cfm on kait se "yksinkertaisempi". Kokeilin sitten laittaa toisen näistä arvoista kohtaan "Model=" Eli Model=IAE tai Model=CFM.

Johan tepsi! Jos jollakin on ollu samanlaisia ongelmia Airbussien, tai ehkä joidenkin muidenkin konetyyppien kans ni tämä edellätarinoitu kannattaa ottaa huomioon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään