Guest puovo

ifdg airbus A320 ongelma

6 viestiä aiheessa

Minulla on sellainen ongelma että aina kun olen laskeutumassa niin juuri ennen touchdownia kone laittaa moottorit täysille ja sen ansiosta lasku epäonnistuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun tässä nyt ongelmista puhutaan niin osaako kukaan sanoa tähän mitään?

Onko mitään mahdollisuutta "eliminoida" se ärsyttävä mottikuvakulma, eli kun katson vaikka takavasemmalla näen siellä maisemaa ja moottorin, jos katson vasemmalla siinä ei ole mitään raameja vaan pelkkää maata näkyy.. haluaisin PSS:n ikkunanraamit siihen, mutten ole oikeen onnistunut. PA:n mallin kanssa tämä toimii mutta IFDG:llä on toi hirvittävä mottikuvakulma systeemi. Muuten hienoja paintteja ja malleja kyllä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun tässä nyt ongelmista puhutaan niin osaako kukaan sanoa tähän mitään?

Onko mitään mahdollisuutta "eliminoida" se ärsyttävä mottikuvakulma, eli kun katson vaikka takavasemmalla näen siellä maisemaa ja moottorin, jos katson vasemmalla siinä ei ole mitään raameja vaan pelkkää maata näkyy.. haluaisin PSS:n ikkunanraamit siihen, mutten ole oikeen onnistunut. PA:n mallin kanssa tämä toimii mutta IFDG:llä on toi hirvittävä mottikuvakulma systeemi. Muuten hienoja paintteja ja malleja kyllä..

Itse pidän tuosta moottorikuvasta, varsinkin koneita käynnistäessä näkymä helpottaa hahmottamaan onko moottori jo käynnissä vai ei. Siis helpottaa, ei auta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuinkas paljon sulla on vauhtia tossa...ettei vaan menisi A-FLOOR päälle :D

Mikäs se A-FLOOR on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse pidän tuosta moottorikuvasta, varsinkin koneita käynnistäessä näkymä helpottaa hahmottamaan onko moottori jo käynnissä vai ei. Siis helpottaa, ei auta ;)

Sitä varten on mittarit? :P Toi moottorikuva on aivan kamala, eikö sitä sitten saa pois mitenkään..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin semmoinen ongelma IFDGn bussien kanssa että aina hämärässä ja yöllä koneen moteista näkyy läpi. Eli kaikki sen sisustukset näkyy, kuten myös esim. kaupunkien valot näkyy läpi..... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään