Ilkka Linnamäki

Perus AI-liikenne

12 viestiä aiheessa

Käy vaikka hakemassa projectai:n sivulta finskin ai liikenne ja pai installer... sitten ku oot ladannu ne niin kopioi se finskin pai-tiedosto ja liitä se siihen pai installeriin... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä nyt oon ladannu sen Installerin ja Finskin liikennetiedoston mutta mites mun pitää asentaa se ???. Kun käynnistän installeria niin se sanoo tällasta:

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan ne PAI installerin tiedostot kaikki samassa kansiossa? Sitten yksi installerin kaataja on CTHELPER.EXE -niminen prosessi (tulee joidenkin ajurien ja ohjelmien mukana, aiheuttaa kaikenlaista haittaa, mutta ei juurikaan tee mitään hyödyllistä). Katsopa tehtävienhallinnasta onko sen niminen prosessi käynnissä ja tapa jos on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jes! Toimii!! Kiitti neuvoista ;D. Mutta pari kysymystä olisi vielä ja jos jakasaisitte vielä niihin vastata niin olisin iloinen.

1. Voinko valita mille kentälle koneet tulevat??, ja jos voin niin miten?

2. Voinko nyt poistaa ladatun Finskin PAI tiedoston mikä on samassa kansiossa kuin Installer???

3. Onnistuuko sama juttu myös muilla lentoyhtiöillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

1. Kyllä siinä periaatteessa pystyy valitsemaan kentätkin ja aikataulut mutta se on jo monimutkaisempi prosessi. Joudut avaamaan Traffic Tools ohjelmalla pai tiedoston ja siitä sitten sen Flightplans_Finnair.txt auki ja sieltä muokkaamaan suoraan reittejä ja kenttiä mutta sen on sellaista puuhaa johon joku muu on parempi neuvoja. itse olen jotain niitä joskus rustannut mutta en neuvomaan lähtis, niin epävarmaa se toimiminen minun jäljiltä on..

2. Voit huoletta poistaa sen Pain asennustiedoston, ohjelma ei tarvi sitä mihinkään. Se on tehnyt asennuksen yhteydessä .bgl tiedoston joka löytyy Fs9 scenery/world/scenery alta ja se on se millä se Pai ai toimii..

3. Joo samalla lailla kuin laitoit tuon saat lisättyä kaikki ne lentoyhtiöt mitä Pain sivuilla on ladattavissa. Mostrealisticai:n sivuilta saa sitten niitä jota pailla ei ole. Mutta älä laita päällekkäin esim. Pain ja mrain finnair tiedostoja. Tulee päällekkäisyyksiä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään