Guest kimkrister

PAI SAS

28 viestiä aiheessa

SAS:n koneita ei näy Arlandassa eikä Köpiksessä kuin pari. ProjectAI. AFCADit on asennettu, eli tilaa porteille on. Mutta SASin koneita ei näy. Mites niitä sais :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos sulla sieltä Settings menusta asetettu se AI-Traffic slideri 100%:lle ?

Tälläiseltä näyttää minulla Oslossa:

[ Attachment removed / expired ]

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On 100%. Itämeren yllä kuulee radioliikenteestä, että joku SAS menee siellä ja EFHK:lla on se 1 MD-90 portilla. Oiskohan AFCADeissa vikaa? voisin ladata jonkun muun sinne. Oslossakaan ei ole tollasta määrrä..ei näy ketään SAS:ia :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla ladattuna ne Project AI:n virallinen SAS installeri ? Kannattaa myös Project AI:n sivuilta ladata ne viralliset AFCAD2 tiedostot FS2004:n default kentille.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On nekin kaikki. En ymmärrä, miksi tuo yhtiö ei näy kentillä... esim Kaikki Skandinavian lentokentät ovat tyhjää täynnä SAS:stä, paitsi EFHK:n MD-90. Miks muilla ne esiintyy? AFCADit asennettu uudelleen moneen kertaan ja samoin PAI:n paketit...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On nekin kaikki. En ymmärrä, miksi tuo yhtiö ei näy kentillä... esim Kaikki Skandinavian lentokentät ovat tyhjää täynnä SAS:stä, paitsi EFHK:n MD-90. Miks muilla ne esiintyy? AFCADit asennettu uudelleen moneen kertaan ja samoin PAI:n paketit...

Oletkos käynyt esim. ESSA, ENGM, EKCH kentillä eri kellonaikoihin katsomassa ? Itselläni on noilla kentillä paljon SAS:ia tosin EFHK:lla vain joskus ihan harvoin.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

laitappas muutama kuvakaappaus omalta ESSA tai EKCH lentokentältäsi niin katsotaan joko sieltä löytyy jotain vikaa..

tässä muutama minun:

ESSA Arlanda, Tukholma

EKCH Kastrup, Kööpenhamina

ENGM Gardermoen, Oslo

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ihan sama ongelma, että SAS:n koneita ei ole kentillä kuin muutama. Olen asentanut PAI:n SAS:n. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asentakkee hyvät ihmiset MRAI:n plaanit, niin johan näkyy koneita kentillä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asentakkee hyvät ihmiset MRAI:n plaanit, niin johan näkyy koneita kentillä..

Saisko selvennystä.. mistä ja miten :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ESSA nyt

Oslo nyt

Ja Köpis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ESSA nyt

jotakin tuossa ESSA:ssa on pielessä kun ei näy ainuttakaan SAS:a.... Onkos tuolle default kentälle asennettu se ESSA AFCAD2 tiedosto ? Se AF2_ESSA.bgl sitten pitää asentaa sinne Addon Scenery\Scenery kansioon. Sulla kuitenkin näyttää näkyvän ihan normaalisti nuo SAS:n koneet.

HUOM: Project AI käyttää paketeissaan MRAI:n plaaneja joten myös tuon PAI:n SAS paketin plaanit ovat MRAI plaaneja.

Kokeiles myös käydä ESSA:lla eri kellon aikoihin ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani onko toi tukholman scenery sulla maksullinen vai ilmainen jos on ilmainen nii mistä sen saa ja kunnon AFCADKi olis kiva

Tukholman Arlanda ja Kööpenhaminan Kastrup ovat Swedflightin maksullisia maisemia. Oslo Gardermoen taas on Norway Airports freeware maisema.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa kun puheeksi otit niin täytyy todeta että aika hiljaista SAS:n osalta on minunkin simussa.. Minulla on Pai:n sas paketti ajettu kans mutta eipä niitä siellä paljoa näy,, Efhk:ssa käy tosi harvoin ja oslossa ei ollut yhtään!!

Noista Afcadeista en enää ymmärrä mitään.. Jos laitan pain sivuilta uudet afcadit niin nekin on vajaita ja pahasti.. Esim EGLL kentälle laitoin sieltä afcadin AF2 default jotain ja koneita oli vähän, viilasin itse sitä lisää ja tein parkkipaikkoja ja mitä enemmän sain parkkeja sen enemmän siellä koneita oli ja liikenne lisääntyi.. Ja vaikka minulla on se EGLL oletuskenttä ja oletuskentälle tuon afcadin pailta otin koneet seiso ihan missä sattuu,, osittain rakennusten sisällä ja porttien vieressä yms.. En tiedä onko ainut keino sitten viilata kaikki afcadit itse? H...tin moinen homma se on jos niin on..

Puran nyt pain sas ja sas snowflaket ja mrain vastaavat ja katson onko ne samanlaiset...

Jos joku oikeasti osaisi auttaa myös tuossa minun afcad pähkäilyssä niin olisin kiitollinen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko ne AFCAD2 .bgl -tiedostot laitettu sinne FS2004\Addon Scenery\scenery kansioon ? Itselläni on nuo PAI:n ja mm. avsimistä ladatut afcadit toimineet moitteetta ja koneita on tullut kentille rutkasti lisää. Myöskin kuinka paljon koneita on kentällä riippu siitä että mihin kellonaikaan sinne menee, mutta esim. JFK ja Heathrowlla koneita on aina paljon kellonajasta riippumatta.

Tuolla Addon Scenery\scenery kansiossa siis pitäisi olla niitä esim. AF2_EGLL.bgl etc. tiedostoja jotta ne toimivat oikein FS2004:ssa. FS2002:ssa taas tuo systeemi on erilainen.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä vain ainakin minulla afcadit on juuri addon scenery kansiossa mutta:

MIELENKIINTOISTA!!

Purkasin pain tiedostot koneeltani. Pailta lataamani sas:n paketti oli asentanut kaikki sas:n konetyypit oikeisiin paikkoihin mutta plaaneja oli vain yksi! Eli pain tiedosto on ollut virheellinen tai asennusohjelma ei ole toiminut!? Ja snowflaken paketista myös yksi plaani.. Ei ihme, ettei koneita ole näkynyt..

Nyt laitoin TToolsilla mrain paketista ne ja nyt on koneita scandinavian kentillä myös sas:n väreissä:)

Tästä ei ole kovin kauan kun tuon paketin pailta otin kun muista syistä jouduin buuttaamaan koneen ja jouduin hakemaan kaikki uusiksi.. Eli joko se tiedosto oli virheellinen tai sitten pai installer jätti jotain tekemättä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä vain ainakin minulla afcadit on juuri addon scenery kansiossa mutta:

MIELENKIINTOISTA!!

Purkasin pain tiedostot koneeltani. Pailta lataamani sas:n paketti oli asentanut kaikki sas:n konetyypit oikeisiin paikkoihin mutta plaaneja oli vain yksi! Eli pain tiedosto on ollut virheellinen tai asennusohjelma ei ole toiminut!? Ja snowflaken paketista myös yksi plaani.. Ei ihme, ettei koneita ole näkynyt..

Nyt laitoin TToolsilla mrain paketista ne ja nyt on koneita scandinavian kentillä myös sas:n väreissä:)

Tästä ei ole kovin kauan kun tuon paketin pailta otin kun muista syistä jouduin buuttaamaan koneen ja jouduin hakemaan kaikki uusiksi.. Eli joko se tiedosto oli virheellinen tai sitten pai installer jätti jotain tekemättä..

Sitä minäkin... eli onko mulla nyt melkoinen homma lähteä käsin säätämään noita SAS:eja? Ei kai muu auta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla näy FS2004:n konevalikosta SAS:n A343, A321, Boeingit eikä Dashit. Ehkä siksi niitä ei näy kentilläkään.

Asensin ohjeiden mukaan, tai sinnepäin noita MRAI ja Janin ohjeiden mukaan, mutta sekään ei tuottanut tulosta. Ensinnäkin en ymmärtänyt kohtaa: 22. Kopioi ja liitä teksti Aircraft_PAI.txt tiedostoon. Mikä ja missä ja mihin liittyy?

onko se uusi luotu txt. joka suoritetaan TTOOLSilla?

Koneiden kansiot Texture.SAS ovat oikein kaikissa kohdissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin ohjeiden mukaan, tai sinnepäin noita MRAI ja Janin ohjeiden mukaan, mutta sekään ei tuottanut tulosta. Ensinnäkin en ymmärtänyt kohtaa: 22. Kopioi ja liitä teksti Aircraft_PAI.txt tiedostoon. Mikä ja missä ja mihin liittyy?

onko se uusi luotu txt. joka suoritetaan TTOOLSilla?

Ohjeessa tuossa kohdassa ollaan kopioimassa FS:n Aircraft -kansiossa olevien koneiden SAS-maalausten nimiä koneiden aircraft.cfg -tiedostoista Aircraft_PAI.txt -tiedostoon, joka on yksi kolmesta TTools-ohjelman lähdetiedostosta. Muut ovat siis Airports_PAI.txt ja FlightPlans_PAI.txt. Koneiden nimien on oltava täsmälleen samat kuin Aircraft-kansiossa, siksi kopioidaan. Tämä on siis linkki, joka yhdistää tietyn maalauksen lentosuunnitelmaan (nimi = AC#999).

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään