Guest jonne

Flight1/Iron knuckles DC-9

6 viestiä aiheessa

Hei!

Onkos porukoilla kokemusta ko. DC-9 -lisäosasta? Ajattelin pistää hankintalistalle, koska DC-9:iin sisältyy niin paljon muistoja lapsuudesta. Kävimme usein isäni kanssa Luonetjärvellä ihailemassa näitä upeita koneita ja kerran pääsin pienenä ohjaamoonkin lennolla vierailulle. Eli DC-9 pitäisi nyt saada ja varmaan sen jälkeen sitten CS:n 707.

Terkuin Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On siinä hyvät soundit ja kiva lentomalli, sopii hanskaan hyvin. Pieniä miinuksia (mulle) 3d-ohjaamon osittaisesta toimimattomuudesta mutta jos 2d-ohjaamo on sun juttu, voin suositella ehdottomasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen ehdottomasti hankkimaan jos rautaysistä pitää :) Kannattaa myös ladata ne FS2004 päivitykset flight1:n sivuilta.

Kaveriksi tuolle koneelle kannatta myös ostaa Jet Cityn koko DC-9 sarja jossa on käytetty uudempaa tekniikkaan koneen ulkoiseen mallinnukseen ja kaveriksi sille saa nuo Flight1:n soundit ja paneelin. Jet Cityltä siis saa ne DC-9-10, DC-9-15, DC-9-20, DC-9-30, DC-9-40 ja DC-9-50 sarjalaiset rahtiversioineen :) :) Itseltäni löytyy kaikki nuo ja tyytyväinen olen ollut.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole kumpaakaan kokeillut, mutta olen joskus kuullut, että jos eri järjestelmien tarkka mallinnus ohjaamossa on tärkeää, Iron knuckles ei välttämättä olisi oikea vaihtoehto. Toisaalta minusta tuntuu, että Stellan Hilmerbyn ilmainen DC-9-41 -paketti voisi olla parempi.

Saahan sitä tietenkin tällaista sanoa, kun ei ole kumpaakaan kokeillut, mutta tästäpä on jollakin varmaan parempi kommentoida lisää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se varsinainen Mad Dog odota vieläkin valmistumistaan ? Lago ?

Joo kyllä odottaa. Tai ei oikeastaan edes valmistumistaan vaan sitä, että joku jatkaisi sen tekemistä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään