Guest Oppilas

Flightsim Manager

21 viestiä aiheessa

Tervehdys !! Onkos jollakulla kokemuksia kyseisestä sovelluksesta ja kannattaako asentaa ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Minulla on ja olen erittäin tyytyväinen ainoa asia jota kannattaa varoa on se landclassin tarkistus homma kannattaa jättää käyttämättä. Tosin jos poistaa jotain ylimääräistä niin ne ovat kyllä tallessa backup-kansiossa tämä koskee maisemia. Landclass ohjelma poisti mukamasti tarpeettomia textuureita landclasseista ja Pirkkalasta ja Vantaalta hävis nurmikko mutta sain ne laitettua takaisin. Muuten pätkiminen sceneryn kanssa loppui kun käyttää sitä diaknosticohjelmaa aina kun on asentanut tai muuttanut sceniclibrarya.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on 2.0.0 ja herjaa käynnistäessä jotain "Cannot create mdaircraift", "Cannot create.. scenery.." tai jotain tähän suuntaan.. Mistä olet tuon version tonkinut ?? Voisin kokeilla sitä, jos toimisi paremmin, vaikka tuntuu hullulta päivittää "alaspäin". :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sorry!

Versio 2.0.0 onkin näköjään viimeisin. Asensin sen ja lyhyen kokeilun jälkeen näyttää toimivan ihan ok.

Tosin minulla on FS2002, jos sillä on jotain tekemistä ongelman kanssa, koskaminulla kuten mainitsin on ihan ok.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiasta kolmanteen; Kestääkö teillä, arvon simulaiset, käyttämättömien gaugejen scannaaminen tuhottoman kauan? ::) Itselläni kone scannaa niitä tosi kauan, eikä loppua näy... :( Toki riippuuhan tuo paneleiden ja gaugejen määrästä mutta silti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiasta kolmanteen; Kestääkö teillä, arvon simulaiset, käyttämättömien gaugejen scannaaminen tuhottoman kauan? ::) Itselläni kone scannaa niitä tosi kauan, eikä loppua näy... :( Toki riippuuhan tuo paneleiden ja gaugejen määrästä mutta silti...

Tarkoititko Flightsim Managerissa? Uusimman versiossa:

Fix: Finally figured out the problem some users are having when scanning for missing gauges. FSM was not following the Alias properly for fsfsconv folder. This version solves that problem.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoititko Flightsim Managerissa? Uusimman versiossa:

Fix: Finally figured out the problem some users are having when scanning for missing gauges. FSM was not following the Alias properly for fsfsconv folder. This version solves that problem.

Tarkoitin. Tuosta huolimatta minulla scannaus kestää hirrrrrrrveän kauan, loppua ei näy! Ja minulla on uusin versio käytössä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitin. Tuosta huolimatta minulla scannaus kestää hirrrrrrrveän kauan, loppua ei näy! Ja minulla on uusin versio käytössä...

Minulla oli jonkun vanhemman version kanssa sama ongelma sceneryjen kanssa. Uudemmissa versioissa ei ole ollut ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se sitten myrkyn lykkäsi. Asentelin tuon uusimman version ja käynnistin sen. Tämän jälkeen käynnistin simun (FS2002) suoraan FSManagerista. Lähtökentäksi EFHK ja kas kummaa kenttä oli hävinnyt koko simusta. Listaus sen vielä tunnisti nimellä mutta sen jälkeen Helsinki näytettiin vain koordinaatteina eikä paikalla ollut sen paremmin kiitorataa kuin mitään muutakaan.

Asennettuna oli sekä Helsinki City Scenery ja Helsinki Vantaa scenery. Molemmat tipotiessään kuten myös default maisema. Eli ilmeisesti nuo koordinaatit eivät osuneet enää oikeaan paikkaan. Mistäköhän moinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se sitten myrkyn lykkäsi. Asentelin tuon uusimman version ja käynnistin sen. Tämän jälkeen käynnistin simun (FS2002) suoraan FSManagerista. Lähtökentäksi EFHK ja kas kummaa kenttä oli hävinnyt koko simusta. Listaus sen vielä tunnisti nimellä mutta sen jälkeen Helsinki näytettiin vain koordinaatteina eikä paikalla ollut sen paremmin kiitorataa kuin mitään muutakaan.

Asennettuna oli sekä Helsinki City Scenery ja Helsinki Vantaa scenery. Molemmat tipotiessään kuten myös default maisema. Eli ilmeisesti nuo koordinaatit eivät osuneet enää oikeaan paikkaan. Mistäköhän moinen?

Moi

Tarkistitko todellakin että olet vielä edes suomessa kun simu käynnistyi, luultavasti et.

Se EFHK:n koordinaatit tuntuvat muutenkin katoavan ilman FSmanageriakin. Yritit mennä varmaa aktiivisen kiitotien päähän, silloin se varsinkin tekee näin. Koetappa mennä johonkin EFHK:n porteista niin pitäisi toimia.

Toni

EDIT: Lisätty lainaus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin ko. ohjelmasta uusimman version 2.3 ja F-Secure Antivirus antaa virusvaroituksen kts. kuva. Onko muilla samanlaista ongelmaa?

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole moista F-Secure herjaa pöllähtänyt, käytän tosin 2.2.0- versiota. Onkos tuo versio payware ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkistitko todellakin että olet vielä edes suomessa kun simu käynnistyi, luultavasti et.

Se EFHK:n koordinaatit tuntuvat muutenkin katoavan ilman FSmanageriakin. Yritit mennä varmaa aktiivisen kiitotien päähän, silloin se varsinkin tekee näin. Koetappa mennä johonkin EFHK:n porteista niin pitäisi toimia.

Suomessa oltiin kyllä ja paikka oli koordinaattien perusteella oikea, sen verran tarkistin. Sceneryt vaan olivat hävinneet kuin tuhka tuuleen, eikä niiden uudelleen asennuskaan auttanut.

Aktiivisen kiitotien päässä oltiin. Täytyy kokeilla tuota portille menoa kunhan pääsen kotikoneen ääreen. Koko simua kun en jaksaisi asennella uudelleen. Tietysti jos muita vaihtehtoja ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakin F-secure ilmoitti vahingollisesta koodista :-

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään