Guest vemato

Bea 146 Blöö1 maalaus.?

11 viestiä aiheessa

Heippa.

Auttakaahan vähän,kun minä en saa onnistumaan tuota

BEA 146 Blue 1 painttia :( on se minulla joskus ollut FSM

2002 :ssa mutta nyt fs 9:ssä ei onnistu ??? yritän laittaa tähän kuvan.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Blue1:n tekstuurit tuon kuvan koneen (bae1462 taitaa olla) Texture -kansiossa? Ja onko Aircraft.cfg:ssä suunnilleen tämän näköiset rivit Blue1:lle :

[fltsim.0]

title=Blue1 Avro RJ85

sim=bae1462

model=

panel=

sound=

texture=

checklists=

ui_manufacturer=British Aerospace

ui_type=146 200

ui_variation=Blue1

description=

atc_heavy=1

atc_id=

atc_airline=Blue1

atc_flight_number=385

atc_type=BaE

atc_model=BA46

visual_damage=0

Jos sinulla on Blue1:sen tekstuurit asennettuna, tarkista että se kansio vastaa aircraft.cfg:in "texture=" -kohtaa.

Esim. jos aircraft.cfg:ssä lukee "texture=blue1" niin tekstuurikansion nimi pitää olla "texture.blue1". Ja jos aircraft.cfg:ssä lukee pelkkä "texture=" niin tekstuurikansion nimikin pitää olla vain "texture" jotta tekstuurit näkyisi....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuo ongelma näyttää siltä että sulla on oikea paintti väärän modellin kansiossa. Kenenkäs tekemä kone tuo on ? Mistä on ladattu ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa.

Kyllä toi texture kansio näyttäisi olevan kunnossa???

Kone on Jon Murchison:in tekemä ja paintti on Riku Horellin ja täältä FSN:n sivuilta latailtu. Toi texture kansion

bmp:t saattaa olla kyllä väärässä muodossa koska kansion avaa niin textuurit näkyy kuvina ja muissa kansioissa kuvanmuodostus ei onnistu

::) tulikohan ymmärrättevästi sanottua :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi texture kansion

bmp:t saattaa olla kyllä väärässä muodossa koska kansion avaa niin textuurit näkyy kuvina ja muissa kansioissa kuvanmuodostus ei onnistu

::)

Ei tuolla ole väliä. Minulla kuvat näkyy myös ja paintti toimii ihan normaalisti. Katsopa vielä, että "sim=" kohdan jälkeen lukee sama kuin .air filessä.

Esim. sim=blöövan ja air-file on vastaavasti blöövan.air

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kannattaa katsoa että onko tuo Blue1 paintti sille Jon Murchison BAe-146-100 vaiko BAe-146-200 mallille. Jos se on asennettu väärään malliin niin silloin nuo tekstuurit näyttävät tuolta. Lueppa sen Blue1 paintin readme tiedosto, niin siellä pitäisi lukea mille mallille tuo paintti on. Sitten lataat sen oikean modellin ja asennat sen mallin siihen.

Air fielstä vielä.... jos se sim= kohta on väärin merkitty FS2004:ssa niin silloin kone ei lataudu/näy ollenkaan FS2004 Aircraft tiedostossa kun valitsee konetta lennolle.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa

Kyllä tämä on taas sarjassa" mystisiä " juttuja :-\

Kone on Bea 146-200 Ja paintti on samalle koneelle tarkoitettu..... en jummärrä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa taas..

No voihan nenä....juttu selvisi Aircraft.cfg tiedostossa olin

kirjoittanut kaikki blöö1: näin Blue 1 pitää tietysti olla Blue1 (siis ilman välilyöntiä) :-[

KIITOS kaikille neuvoista. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko toi kone, mihin tuo Blue 1 maalaus on ilmainen vai maksullinen, ja jos se on ilmainen, mistä sen saisi? Minulla on muuten FS 2002 jos se auttaa auttamisessa.

Minullahan on tuo Jon Murchisonin BEA 146-200. Mutta haluaisin sen johon sopii noi Blue 1 maalaukset... Ja minulla todella on tuo FS 2002 edelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko toi kone, mihin tuo Blue 1 maalaus on ilmainen vai maksullinen, ja jos se on ilmainen, mistä sen saisi? Minulla on muuten FS 2002 jos se auttaa auttamisessa.

Ilmainen ja http://arnz.myhost.co.nz/ ja onhan tuossakin linkki http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Aircraft/Airline_Fleets/Blue1/ mistä kone ladata

Minullahan on tuo Jon Murchisonin BEA 146-200. Mutta haluaisin sen johon sopii noi Blue 1 maalaukset... Ja minulla todella on tuo FS 2002 edelleen.

Sinulla on silloin oikea kone mihin nuo sopii.Etkä ole ainoa FS2002:n suhteen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään