Guest pilotti90

Helsinki-Vantaa

5 viestiä aiheessa

Mitä olen tehnyt väärin asentaessani Helsinki-Vantaa lentokenttää?Olen purkanut tiedostot Addon Scenery hakemistoon ja luonut kansion maisemalle.kansiossani oleviin scenery ja texture kansioihin on laitettu jo valmiiksi tiedostot paitsi texture kansiossa on aika paljon ylimäärästäkin mutta ne ei kuulu scenery hakemistoon.Kiitos avusta jo etukäteen ;)!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun olen siinä add area kohdassa ja painan sitä scenery kansiota niin se sanoo että kansiossa on ne tiedostot mutta sitten kun painan ok niin se pysyy vaan siinä eikä lisää sitä aluetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tuo scenen asennus tapahtuu muistaakseni yksinkertaisuudessaan niin, että kun purat sen ihan mihin vain niin siitä tulee valmis kansio nimeltä EFHK.... Sen jälkeen heität tämän kansion Addon Scenery-kansioon.... Sitten menet simuun ja tuonne Scenery Libraryyn ja sieltä Add Area.... Sitten pistät sen EFHK-kansion siihen(et scenery- eikä texture-kansiota)

Sitten vaan simun uudelleenkäynnistys ja sitten pitäisi pelittään... Pistä vaan viestiä jos ei sitten toimi.. ;)

T. Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään