Guest Welmu

USA Roads?

8 viestiä aiheessa

Onko kellään tuosta kokemuksia?

Ainakin näyttää nätiltä, mutta miten mahtaa toimia käytönnössä.

Osaakohan tuo varmasti poistaa kaikki vakiotiet ja muitten skenejen tiet käytöstä, ettei tule mitään sekasotkua.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On hieno ja toimii! ;D :D

Tulisipa euroopankin teistä samanmoinen.

Kannattaa hakea siihen AvSim:ista nuroad10.zip joka tekee teistä vielä realistisemman näköisiä. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulisipa euroopankin teistä samanmoinen.

Suomestahan tuommoinen on, vieläpä bonuksena tulee mukaan voimalinjat ja uskomattoman hienot rantaviivat.. Eli FISD:in upea FinnTerrain. :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään tuosta kokemuksia?

Ainakin näyttää nätiltä, mutta miten mahtaa toimia käytönnössä.

Osaakohan tuo varmasti poistaa kaikki vakiotiet ja muitten skenejen tiet käytöstä, ettei tule mitään sekasotkua.

- Ville -

Pitänee pyytää Jeffiltä avain tuohon pakettiin, että saa tehdä pienen "reviewin" :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuosta löydy kuvia sieltä sivulta. Itse en tuota hanki, koska näyttää jotenkin törkeältä loppujen lopuksi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuosta löydy kuvia sieltä sivulta.

Jep, löytyy kyllä. Harmi vaan, etteivät ole tehneet sellaista sivua, että olisi vierekkäin sama paikka ilman lisäosaa ja sen kanssa. No, simustahan voi tietty katsoa, miltä maisemat näyttävät ilman USA Roadsia.

Itse en tuota hanki, koska näyttää jotenkin törkeältä loppujen lopuksi. :)

Törkeältä?? Nyt ei jummarra...

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuosta löydy kuvia sieltä sivulta. Itse en tuota hanki, koska näyttää jotenkin törkeältä loppujen lopuksi. :)

Mulla ainakin näyttää mahtavalta, kun säätää sovivaksi ja asentaa sen fixin Avsimista! ;D ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, löytyy kyllä. Harmi vaan, etteivät ole tehneet sellaista sivua, että olisi vierekkäin sama paikka ilman lisäosaa ja sen kanssa. No, simustahan voi tietty katsoa, miltä maisemat näyttävät ilman USA Roadsia.Törkeältä?? Nyt ei jummarra...

- Ville -

Siis tarkoitan törkeällä sitä, kun tuo landclassi on tuollainen mitä on ja autogen. Kun yhdelle kohdalle lisää tien, autogen rakennuksia häviää ja aika paljon esim kaupunki alueella jossa katuja on mallinnettu useampia.

Kun niitä autogen rakennuksia/puita rupeaa häviämään maisemasta liian kanssa, niin mielestäni se rupeaa näyttämään törkeältä loppujen lopuksi.

Scenery tekijänä voin sanoa että ei kyllä ole meikäläisen makuun.

Mutta jos et vieläkään ymmärrä, niin se on sitten sinun ongelmasi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään