Guest GShock

G2D.dll?

10 viestiä aiheessa

Niin, tuo on se mun simun kaatuilunaiheuttaja. Nyt kerrankin näkyi se error message ja tsekkasin login niin siinä viitattiin juuri tuohon moduuliin.

Mikä on G2D.dll ja voiko sen poistaa/nollata samaan tyyliin kuin fssound.dll:nkin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä ei pidä poistaa missään tapauksessa, koska jos koneessa on 2D paneeli käytössä niin tuo ilmeisesti vaikuttaa siihen että se 2d paneeli rokkaa jollain tavalla. Itse tein taannoin hölmösti, kun poistin G3D.dll tiedoston, niin ei simu ennee käynnistynyt :/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... mitähän tässä sitten oikein pitäisi tehdä? Kun en tunnu pääsevän Nairobista kuin kiitoradasta irti ja sitten yhtäkkiä onkin windowsin desktoppi naaman edessä ilman minkäänlaista varoitusta tai edes rupsutusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa tuo DLL sitä kaatumista aiheuttaa, vaan se on vaan se moduuli, jonka ongelman varsinainen aiheuttaja potkaisee selälleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, sitäkin kannattaa muistella onko ennen tuon temppuilua lisännyt jotain lisä-osia.

Onko simu toiminut aiemmin ongelmitta? Siltä pohjalta lähtee sitten miettimään ongelman aiheuttajaa, esim joku "huono" lisäys simuun (lentokone tjm)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojaa, oon kyllä lisäilly "muutamia", joskin valtaosa on maksullisia lisäosia, joiden tuskin luulisi aiheuttavan mitään, lähinnä freeware-osien...

Kun testailen eri vaihtoehtoja, riittääkö että käyn scenery librarystä ottamassa ruksin sen lisäosan kohdalta pois vai pitääkö se kokonaan poistaa ensin sieltä librarystä ja sitten siirtää väliaikaisesti kokonaan toisaalle addon scenery -kansiosta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muistathan että simu täytyy sammuttaa ja käynnistää uudelleen joka kerran kun scenery valikossa on tehty muutoksia, muutoin muutokset eivät tule voimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään