Guest kalleb

Mokaus tilauksen kanssa!

6 viestiä aiheessa

Hyvää iltaa ( tai no ei niin hyvää minulle),

Kokeilin äsken tilata Simwaresta FS lisäosan. Laitoin luottokortti tiedot oikein (kai) ja kaiken muun mutta huomasin vasta painettuani 'validate'-nappia, että postinumero kusee. Helvetti, että nyt harmittaa jos menee rahat ihan hukkaan! Tiedän olisi pitänyt vielä kerran tarkistaa että on oikeen, mutta ajattelin että kun on dl versio, ettei niillä ole niin väliä... Tietääkö joku miten nuo tilauksen peruutukset toimii?

Ko. lisäosa on Ultimate Traffic (http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_product_details&pid=1090), voisiko joku kertoa, onko tuo boksiversio? Se tästä nyt vielä puuttuisi että olisi boksissa ja sitten siihen vielä rahtimaksut...

Perkele että vituttaa... anteeksi ruma kieli... :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän se tuosta selviä

Availability yes

Publisher Flight One

Genre Utilities

Shipping Code DVD

Eli ottaisin äkkiä sinuna yhteyttä jonkin sivuilta löytyvän mailiosoitteen tai puhelin numeron kautta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kait sulla on se tilauksen numero/koodi tallessa? Ainahan niistä semmoinen tulee. Ja sivuilta löytyy varmasti sähköpostiosoite, johon voi skriivailla viestin tynkää ja pistää mukaan sitten sen tilauskoodin...

Ps. Miksi et osta Ultimate Trafficia suoraan valmistajan, eli Flight1:n sivuilta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mailaan sinne, ja tottakai tilauskoodi on mukana... mitä minä nyt en muistaisi tuommoisia tilatessa?! ;D Peruutan tuon ja tilaan suoraan sieltä itsestään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko tuo boksiversio? Se tästä nyt vielä puuttuisi että olisi boksissa ja sitten siihen vielä rahtimaksut...

kyllä se boxi versio on. eli kuluja tulee päälle ihan kivasti. itse kun tilasin EWproon taisi jäädä kuluineen 56 eskoo :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään