Lauri Matikainen

Finnairin AIS-koneet

8 viestiä aiheessa

Olettekos tällasia kokeilleet? (vähän huono kuvanlaatu)

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

Paljon hienommat kuin ProjectAI:n suttuset koneet, hyi että :P. Mielestäni lyövät laudalta myös FSPainterin Airbusit. Noita ei löydykkään Finnairille ainakaan vielä kuin A32x -sarjaa oleville busseille, ja jäävät ainakin minun koneelle :-*

Tässäpä tekijän kotisivut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten eikun maalamaan erikseen vielä noi huoltovehkeet FinnCateringin ja Cargon väreihin. Ja Lufthansalle ja kelmille tietysti GlobeGround ;D

Mitenköhän mahtaa fps suhtautua noihin huimasti animoituihin vekottimiin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ProjectAI:llahan on nyt ne uudet V2 bussit.

Ja jos haluaa yhtään laatutavaraa, nakkaa AIS:t ja PAI:t roskikseen ja hakee FSPainterin mallin. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos haluaa yhtään laatutavaraa, nakkaa AIS:t ja PAI:t roskikseen ja hakee FSPainterin mallin. :P

Ja siihen Antin maalaamat Finnairin paintit! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt huomasinkin negatiivisen piirteen noissa. Eivät parkkeeraa porteille, ainoastaan standeille. Ilmeisesti nuo kaikki romppeet ei mahdu porteille.. :-\

EDIT: Kylläpäs parkkeeravat, väärään kellonaikaan olin paikalla :D

Ja FPS pysyi ainakin minun hitaalla näyttikselläni kohtuu siedettävissäkin lukemissa eli siinä 8-12. Prossussa taas on nopeutta 2.4 GHz, se taitaakin vaikuttaa vielä enemmän niihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten eikun maalamaan erikseen vielä noi huoltovehkeet FinnCateringin ja Cargon väreihin. Ja Lufthansalle ja kelmille tietysti GlobeGround ;D

Mitenköhän mahtaa fps suhtautua noihin huimasti animoituihin vekottimiin..

Ja sitten vähän pilkuviilausta vielä, ettei missään noissa huoltovehkeissä tulisi lukea Cargoa :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Project AI mallit ovat nykysin niitä FSPainter malleja ;) tosin kaikki uudet B762v2, B763v2, A319v2, A321v2, A321v2 etc. ovat eri tyypin (Raid) tekemiä ja mielestäni parempia kuin wanhat FSPainterin A3XX mallit. Tosin kauneus on katsojan silmissä :P

edit: ja samaa mieltä olen että AIS mallit ovat aika ***seestä vaikka niissä onkin nuo maakalustohärvelit.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään