Guest Tuomas

Maksulliset lisäosat

27 viestiä aiheessa

Terve. Mä ajattelin hankkia tuolta Simwaresta

pari lisäosaa simuun, joten kysyn nyt teiltä ammattilaisilta, että kannattaako sieltä edes hankkia niitä ja miten se maksu puoli tapahtuu että tuleeko siitä lasku jne... ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve. Mä ajattelin hankkia tuolta Simwaresta

pari lisäosaa simuun, joten kysyn nyt teiltä ammattilaisilta, että kannattaako sieltä edes hankkia niitä ja miten se maksu puoli tapahtuu että tuleeko siitä lasku jne... ???

Moi

simwaresta en tiedä, mut itse olen useampia kertoja vinguttanut visaa (oma on ;) )ja aina valinnut tuotteet jotka saa hetimiten dowloadattu. Lasku on tullut sitten joskus ja kaikki on menny niinkuin odotin.

parhaillaan yritän perustella itselleni että kannattaako ostaa pmdg:n 737 tai miks ei. taas halvemmalla saisi nyt niitä pss:n tuotteit ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutenkin noita ulkomaan nettiostoksia kannattaa vinguttaa Visalla tai Masterilla. Jos tulee jotain ongelmia toimituksien kanssa niin maksu jää luottoyhtiön ja myyjän väliseksi ongelmaksi hyvä esimerkki on Flying Finn konkurssi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanhempien luottokortilla ostetaan netissä. Laskua ei tule.

Moi kysynpä tässä vielä tällaista, ihan vaan varmuuden vuoksi. -Käykö visa electron?

-pitääkö se kortin numero kirjottaa sinne ku tilaa? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi kysynpä tässä vielä tällaista, ihan vaan varmuuden vuoksi. -Käykö visa electron?

-pitääkö se kortin numero kirjottaa sinne ku tilaa? :-\

Ainoastaan Sammon Visa Electronilla voi ostaa nettiostoksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä sieltä on aina hyvä tavara tullut.visalla homma toimii ja jos otat tilattuna tuovat koti ovelle asti mutta maksaa.suosittelen tuotteen imuroimista jää kulut pieneksi.itse olen ottanut lähetyksenä koska mukana tulee kannet ja käyttöohjeet. EIKU SHOPPAILEMAAN :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs eroa sitten Nordeassa sun muissa on?

Niiden lafkojen Electroneilla ei voi tilata netistä... ;D Ei kait niissä muuta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin ihan just PSS A319 jne. paketin. Ei taida siihen compuutteriin olla minkään sortin manuaalia = onko se opeteltava ihan käytännön kautta?

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin ihan just PSS A319 jne. paketin. Ei taida siihen compuutteriin olla minkään sortin manuaalia = onko se opeteltava ihan käytännön kautta?

On manuaaleja. Löytyy niiden webbisivuilta kohdasta Support -> Product manuals.

nimim. Eilen nuo manuskat lueskellut ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka. :)

Tilasin just'äskön sen ainoan ja parhaan DC-3:sen vetää kypärää päähän ja maastoutuu poteroon. Mid Atlantic Air Museum lafkasta. Mikäli ropelikoneista tykkää ja vanhemmista vielä, siis ei mistään turporopin vinkujista, niin tuohan on ehdoton ostos. Visaa vaan tiskiin ja tilausvahvistus tuli automaattisesti, rompun pitäisi olla kotona alkavalla viikolla. Maksoi kaikkinensa 34,95 gringojen tollaria. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Pekka, voisitko sieltä poteron pohjalta kertoilla aikasi kuluksi mitä tuossa MAAMin DC-3:ssa on paremmin kuin default versiossa? Noita maksuttomia versioita olen joskus kokeillut, mutta vähän raskaita olivat heiveröisille koneilleni.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Pekka, voisitko sieltä poteron pohjalta kertoilla aikasi kuluksi mitä tuossa MAAMin DC-3:ssa on paremmin kuin default versiossa? Noita maksuttomia versioita olen joskus kokeillut, mutta vähän raskaita olivat heiveröisille koneilleni.

Jaana

Sillä aikaa kun Pekka kömpii poterosta ;D, niin käy nyt ensi hätiin vaikka seuraavassa osoitteessa. Jospa sieltä jotakin selviäisi. Kyllähän defaultillakin pärjää, mutta ainakin minä - 50- luvun huumassa lapsuuden eläneenä - tarvitsen mahdollisimman aidon kokemuksen DC-3:sta. 8) MAAM:sin "ukkelit" ovat kyllä tehneet työtä (hekin) koko syrämmellä...

http://www.avsim.com/pages/dc3pr/dc3.htm

PS: Ja kun tarkemmin luin niin eihän Pekan tarvitsekaan poterosta nousta ;D Sen kun vastailee vain..

Tapsa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

=====================clip============================

PS: Ja kun tarkemmin luin niin eihän Pekan tarvitsekaan poterosta nousta ;D Sen kun vastailee vain..

Tapsa

Jaana

Niin tuota noin, vedin näppiksen tänne poteroon, ja koitan tässä vähän vastailla. Ensinnäkin se on viimeisen päälle rakennettu, sekä ulkoa että varsinkin ohjaamo, missään ei ole menty siitä missä aita on matalin, päinvastoin.

Konetta on todella upeaa lentää kun kaikki mittarit ja paakit ovat juuri samannäköisiä kuin IRL koneessa.

Lisäksi siinä on panostettu lentomallinnukseen ja se on hyvä. Siis siinä edellisessä fs2000 versiossa mikä viimeiksi ilmestyi, lentomallinnus on loistava. Parempi olla tässäkin, tai täältä pesee noottia.

Tässä näin alkuun, kunhan saan koneen niin laittelen vähän kuvankaappauksia, ja mielipiteitä koneesta.

Btw. Olitko Lemminkäisellä ti. 22 kesäkuuta ? ::) Kysyy nimimerkki epätietoinen.

ps. tämä vastaus on sitten Jaanalle eikä Tapsalle. Ihan vaan selvyyden vuoksi, tuli tuo lainaus otettua Tapsan kirjoituksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ps. tämä vastaus on sitten Jaanalle eikä Tapsalle. Ihan vaan selvyyden vuoksi, tuli tuo lainaus otettua Tapsan kirjoituksesta.

Hmh, että minun pitikin sekaantua... mutta kun kyseessä nyt sattui olemaan juuri DC-3 :P Ja tuosta mallinnuksesta vielä seuraavaa. Manuaalissa todetaan: FS2002 handles nearly all stages of flight differently from FS2004, and there will be some obvious, some subtle, differences between the two. In particular you should not expect trim to be the same, and we reckon the FS2004 version are a lot more satisfying (and accurate) to fly.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmh, että minun pitikin sekaantua... mutta kun kyseessä nyt sattui olemaan juuri DC-3 :P Ja tuosta mallinnuksesta vielä seuraavaa. Manuaalissa todetaan: FS2002 handles nearly all stages of flight differently from FS2004, and there will be some obvious, some subtle, differences between the two. In particular you should not expect trim to be the same, and we reckon the FS2004 version are a lot more satisfying (and accurate) to fly.

Moikka. ;D

Joo, sekoile vaan, ei siinä mitä. LOL, Minä vaan sitä kun Lemminkäisellä oli samaanaikaan yksi nainen kiikarin kanssa. Minä koitin hivuttautua lähemmäksi, mutta häähä katto minnuu ko. mie oisin joku joukkoraiskaaja. HEH HEH EEH. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pekka:

Oli vähän työkiireitä eilen, en kerinnyt tänne. :(

Ei en ollut kiikarin kanssa Lemminkäisellä 22.6. Taisin käydä pikaisesti viime viikon tiistaina, silloinkin oli kyllä siellä nainen kiikarin kanssa, ilmeisesti tosibongaaja. ;D

Odotan mielenkiinnolla arviota R4D:stä, vai millä nimellä ne kutsuvat tuota super DC-3:sta. Kun en jaksa hirveästi napsutella nuppeja ennen lentoonlähtöä, tuo defaultti on riittänyt ihan hyvin, toistaiseksi...

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pekka:

Oli vähän työkiireitä eilen, en kerinnyt tänne. :(

Ei en ollut kiikarin kanssa Lemminkäisellä 22.6. Taisin käydä pikaisesti viime viikon tiistaina, silloinkin oli kyllä siellä nainen kiikarin kanssa, ilmeisesti tosibongaaja. ;D

Todennäköisesti, joo. Ajattelin silloin jotta tuo on oikeastaan näppärä tapa bongata koneita. Ei maksa mitään, ja näkee läheltä, myös kentän.

Odotan mielenkiinnolla arviota R4D:stä, vai millä nimellä ne kutsuvat tuota super DC-3:sta. Kun en jaksa hirveästi napsutella nuppeja ennen lentoonlähtöä, tuo defaultti on riittänyt ihan hyvin, toistaiseksi...

Jaana

Jup, arviota tullee joskus lähitulevaisuudessa, jahka posti nyt ensin kiikuttaa rompun kotia. Tosin Tapsa voisi kyllä heitää vähän kuvankaappauksia ja raporttia. Kerran kone on lentokunnossa.

Tuosta R4D:stä niin siinä ei paljoa tarvitse näpytellä ennen lentoonlähtöä, pelit on senverran yksinkertaisia, että joku DC-8x kone on paljon työlääpi käynnistää.

Mitkä tuntemukset sitten itse käynnistyksessä. Homma alkaa ohjaamon oven narinasta, jatkuu erilaisilla kitinöillä ja voivotuksilla kunnes motti räjähtää yskien ja rykien käyntiin. Niin, ja toki mittarit reagoivat mukana kokoajan, pitää kovilla ettei naputa monitoorin lasia kun siihen käynnistykseen oikein eläytyy. tupiiikontinjue...,

R4D käynnistys fs2002 versiossa.

• Prop Pitch - Full
  • Throttles - Cracked
  • Mixture - Idle cutoff, Cracked
  • Battery Switch - On
  • Generators - On
  • Ignition Master Switch - On
  • Right Magneto lever - Both
  • Right Fuel Booster Pump - On
  • Prime Switch - On Right
  • Start Switch - On Right
  • Right Vibrator Switch - On Right
  • Vibrator Switch - Off (when the engine catches, move the three-position switch back to center position.)
  • Start Switch - Off
  • Right Mixture - Auto-Rich
  • Prime Switch - Off
  • Fuel Booster Pump - Off
  • Navigation Lights - Steady (On)
  • Repeat procedure (steps 7 through 16) for the left, #1 engine.

Eikä muuta kun menoksi.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillä aikaa kun Pekka kömpii poterosta ;D, niin käy nyt ensi hätiin vaikka seuraavassa osoitteessa. Jospa sieltä jotakin selviäisi. Kyllähän defaultillakin pärjää, mutta ainakin minä - 50- luvun huumassa lapsuuden eläneenä - tarvitsen mahdollisimman aidon kokemuksen DC-3:sta. 8) MAAM:sin "ukkelit" ovat kyllä tehneet työtä (hekin) koko syrämmellä...

http://www.avsim.com/pages/dc3pr/dc3.htm

Tapsa

Kiitos linkistä! Katsoin kuvat ja hyvältä näytti. Totta sekin, mitä Pekka kirjoitti poterostaan (aiotko vielä pitkäänkin viihtyä siellä?) että on varmaan helpompi järjestelmiltään kuin jetit. Itseasiassa voi olla täydellisempikin...

Ei ehkä kuitenkaan pyöri 700MHz:n höyrykoneella.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos linkistä! Katsoin kuvat ja hyvältä näytti. Totta sekin, mitä Pekka kirjoitti poterostaan (aiotko vielä pitkäänkin viihtyä siellä?) että on varmaan helpompi järjestelmiltään kuin jetit. Itseasiassa voi olla täydellisempikin...

Jaana

Siinä on jokaisessa 3:ssa mallissa vaihtoehtona myös kevyt medium VC:t. Muuta eroa ei ole kun puuttuva virtuaalimatkustamo ja siipinäkymä. Hyvän tuntuman saa ilmankin. Eikä nuo framet näytä täysversiollakaan tippuvan defaulttiin verrattuna kuin 3-4 fps.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos linkistä! Katsoin kuvat ja hyvältä näytti. Totta sekin, mitä Pekka kirjoitti poterostaan (aiotko vielä pitkäänkin viihtyä siellä?)

Totta puhuen tulin jo eilen pois sieltä, hygieniaolot tuppasivat tämmöstä kaupunkisissiä hämmästyttämään. ::)

että on varmaan helpompi järjestelmiltään kuin jetit. Itseasiassa voi olla täydellisempikin...

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viikonloppua kaikille. :) Eipä vaan tullut männäviikolla R4D. Tilasin sen 10 pv, Visa ostoksiin se oli kirjaantunut 13 pv, vaan eipä ole vieläkään tullut. Eikä muuten tulekkaan kuin aikasintaan maanantaina.

Mukavaa asua tämmöisessä "motissa" posti kulkee jos kulkee. No, perjantaina näytti TNT:n rekka painavan kaupunkiin, se on jokapäiväinen vieras, mutta ei lohduta paljon meikäläistä. Postihan täällä kuitenkin hoitaa loppujakelun noittenkin firmojen osalta. Posti taas, no enpä uskalla sanoa ääneen. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin eilen Eurowingsin paketin missä on ATR:rät,Bae ja kaksi airbussia (vaikuttaa hyvältä ostokselta) :) mutta asiaan kerrotaanko manuaalissa miten kunkin koneiden AutoPilot toimii kun en ole vielä kerinny lukea sitä?

ps. Tulihan tossa vieli Nicen Scenery :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään