Ville Jalonen

Mig-21BIS

19 viestiä aiheessa

En ole itse huomannut mainintaa tästä,joten ajattelin ilmoittaa jos jotakuta sattuu kiinnostamaan siis Lago:lta on tulossa Mig-21BIS (FS2002/FS2004) http://www.lagosim.com ,jonka on tehnyt kroatialainen tiimi Soko http://www.soko.hr/.Koneesta on saatavilla 15min demokin http://www.soko.hr/source/Addon/Add_on.htm (Ei vakuuttanut minua).

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneesta on saatavilla 15min demokin http://www.soko.hr/source/Addon/Add_on.htm (Ei vakuuttanut minua).

Onkos sinulla mitenkä paljon kokemusta IRL tuosta MIG:llä lentämisestä ::)

Kun katselee Lagon kertomia tietoja kyseistä koneesta, niin minä ainakin saan sellaisen vaikutuksen, että nyt on kovan luokan kamaa tulossa. Etenkin kun kerran koneen on testannut oikea MIG lentäjä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun katselee Lagon kertomia tietoja kyseistä koneesta, niin minä ainakin saan sellaisen vaikutuksen, että nyt on kovan luokan kamaa tulossa. Etenkin kun kerran koneen on testannut oikea MIG lentäjä..

No, onhan noita lisäosia ennenkin ollut testaamassa oikeat lentäjät ja kuitenkin skeidaa on tullut.

Onhan meillä jo loistava MiG-21 paketti Captain Similtä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, onhan noita lisäosia ennenkin ollut testaamassa oikeat lentäjät ja kuitenkin skeidaa on tullut.

Ainakin ne harvat kokemukset Lagon tuotteista, jotka olen saanut tähän mennessä, ovat olleet pelkästään positiivisia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiasta kukkaruukkuun - moisen demokäytännön soisi yleistyvän addon-piireissä - ei huvita maksaa kolmekymppiä summanmutikassa vain todetakseen että se ei pyöri sillä omalla kotikoneella. Hatunnosto oivalluksesta tuolle firmalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikutti ihan kohtuulliselta puutteineenkin(niitäkin riitti), meni minun listalla hävittäjissä kakkoseksi Captain Simin MiGin perään. Toivottavasti lopulliseen paneliin lisätään ainakin toimiva tutka.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos sinulla mitenkä paljon kokemusta IRL tuosta MIG:llä lentämisestä ::)

0,mutta lentomallista minä nyt suunnilleen puhuinkin enkä kyllä usko,että tuo onkaan tuo demo tarkoitettu FS2002:lle,nimittäin sanoo heti startissa että "olet lentänyt sen aikasi".Enhän minä pystynyt sitä lentämään kuin paneelin vaihdolla,jolloin aikarajaa ei ole. ;)

EDIT:kyseisen tuotteen piti tulla aluksi alphasim.com:n kautta levitykseen,mutta kun Alphasim halusi olla mukana tuotteen teossa,niin kroatit sanoivat:"EI"

EDIT2:Ei taida kuulua oikean Mig:n ominaisuuksiin sakata kaarroksessa 500 solmun nopeudella.Näin siis FS2002:ssa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida kuulua oikean Mig:n ominaisuuksiin sakata kaarroksessa 500 solmun nopeudella.Näin siis FS2002:ssa

Kyllä kaartosakkauksen osaa jokainen kone, eikä se ole vauhdista kiinni vaan liian suuresta kohtauskulmasta.

Tämän koneen lentomallista, FS2004:ssa se vaikutti kohtuulliselta, parempaa toivoin mutta tällaisenaankin se hakkaa lähes kaikki yliäänihävittäjät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinhän se on,mutta kuitenkin uskon,että lopullisessa julkaisussa on kummallekin (FS2002/FS2004) omat lentomallinsa,koska kuten sanoin tuossa tulee heti virhe kun sen FS2002:ssa käynnistää,joten ei varmaankaan ole tuota demoa 2002:lle suunniteltu ja eikä myöskään taida mikään 2K4 lentomalli toimia 100% SK2:ssa.Kyllähän tuo alkaa mukavasti käsissä pysymään,kun hieman hillitymmin lentelee,mutta moni hävittäjä on tehnyt temppunsa lentomallillansa omaan mieleen että sitä voi muka riuhtoa miten sattuu ilmassa. ;D

Olisiko jollakin mahdollisuus sanoa mielipiteensä FS2002 toimivuudesta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakkohankinta tämä MiG on, pelkästään jo sen takia että on ollut Ilmavoimien käytössä, vaikkakin vaikuttaa pikkaisen heppoiselta maksulliseksi.

Mutta hävittäjistä pitävien tulevaisuuden pelastaa Captain Sim, varsinkin tuleva Hornet :), siltä odotan todella paljon. Muutenkin heidän projektilistalla on monta mukavaa konetta, MiG-29, F-14, F-15, SR-71 http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/feature/ifc2.htm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta hävittäjistä pitävien tulevaisuuden pelastaa Captain Sim, varsinkin tuleva Hornet :), siltä odotan todella paljon.

:o :o Onpas vakuuttavan näköinen lista ja kaikki koneet näyttävät jo enemmän tai vähemmän valmiilta. Hienoa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHEHE, lähtihän se!!

Nimittäin MiKKi räpylästä. Korkeutta 80K ft ja liikehtimiskyky on päätä huimaava ;D Karille duunia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHEHE, lähtihän se!!

Nimittäin MiKKi räpylästä. Korkeutta 80K ft ja liikehtimiskyky on päätä huimaava ;D

On se neuvostotekniikka ylivertaista! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainaus Captainsimin foorumilta...

date ralase f.18 2005 mig 29 released 2006

Elikkäs, jos tämä pitää paikkansa, saamme odottaa vielä tovin jos toisenkin ennenkuin nuo hävittäjät julkaistaan :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitihän tuohon "demo-MiGiin" tunkea jonkinlainen FAF-paintti, ja koska tuossa oli 3D-malli ja texture-mappaukset raakasti kesken väänsin vain pikaisesti "MK-106" paintin tuolle sopivaksi.

Mitä enemmän tuota pyörittelee sitä heppoisemmalta vehkeeltä se tuntuu maksulliseksi...mutta eiköhän tuosta kelvollisen saa pienillä viilailuilla...seuraavaksi lentomallia rukkaamaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään