Guest kimkrister

FS2004 ja EFHK:n AFCAD

11 viestiä aiheessa

Pari ongelmaa ;D EFHK:n AFCADin kanssa. Simuna siis FS2004.

1. Latasin file librarysta Marko Laukkasen AFCADin. AI-liikenne pysähtyy holdeissa (ZG, ZD, ZS jne...) täysin. Eli ei toimi.

2. Latasin ProjectAi:n AFCAD:in. En saa tallennettua asettamania RWY -muutoksia. Eli koneet lähtevät RWY 15:ltä, vaikka EFHK:lla on oikeasti tilapäiset rajoitukset: RWY 15/33 on suljettu liikenteeltä. RWY 04R ei ole käytössä. RWY 22L on käytössä rajoitetusti ainoastaan lentoonlähtöihin.

3. ILS ei toimi RWY 4L/22R

Apu ois paikallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis hmm.. Onkos kenelläkään muulla tuollaista ongelmaa tuon AFD filun kanssa? Minulla se toimii täysin.. Nyt joudun lähtemään töitä tekemään, mutta katellaan asiaa illemmalla lisää..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eh, mä poistin sen mikä toimi. :P Ihan sen takia, kun katsoin kirjastosta, että kätevää, EFHK:n poikkeusajalle tehty valmis afcad.

Jostain syystä vaikka tallennan save ja save as... kone lähtee edelleen rwy15. :P mulla on simun kanssa aina jotain feelua menossa. AFCAD on 211.zippinä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli sama ongelma. Sitten huomasin että kun afcad:in lopettaa painamalla ruksia ja sitten tulee kysymys että haluaako seivata muutokset, laittaa siihen kyllä, niin minulla alkoi toimia. Eli ei laita save as..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitti Jyrki kokeillaan... Fault Finder ilmoittaa näin:

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäis että simu lataa vaan simun default afcadin. Vaikka tallennan eri tavoin muutokset sekä lisäosan että defaultiin. Se nollaa koko ajan defaultin eli sallii liikenteen RWY15/33 ja RWY4R/22L (kolmatta kiitotietä ei ole) ja lataa vain tämän. Scenery on FiSD:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko siis FS2004 käyttäjillä ollut ILS:it kolmannelle kiitotielle eli RWY4L/22R? Mulla ei ole ollut koskaan. Vain näkölähestymisenä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole ollut. Just tässä virittelen AFCAD:lla.

Eli otat sen AFCAD:n auki ja otat Vantaan ja sieltä valikosta insert --> ILS... ja täytät ne lootat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyhhän toi toimii, kun muutin tiedosto nimen FiSD_EFHK:ksi.

ILS:iä vois yrittää koodata kolmannelle kiitotielle. Kiitti teille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm.. Eikös tuossa uusimmassa EFHK AFCAD:ssa ole ILS:iä kiitoradalle 04L/22R? Kyllä mie sen oon nääs tehnynnä tuohon, mutta olenkohan sitten mennyt uploadaamaan väärän version :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siellä oli kaksi versiota kirjastossa, Otin sen uusimman. Olisin jälleen karmainen, jos sais sen kolmenen ILS:in myös...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään