Guest FIN1979

Omwings TriStar L-1011 paneeli

4 viestiä aiheessa

moi

Tarkoituksena oli ladata tuo freeware Omwingsin L-1011 TriStar paneeli mutta download linkki on poistettu sivuilta :'(

Unfortunately I must remove the Downloadrubrik from this side.

I did not know that I must pay for this money and the calculation which I from my Provider got was everything but pleasing.

Each datentransfer, Download from this side, apart from that

Free units one computed me. There it met in five days as much that I cannot carry that simply.

: Babelfish käännös...

Voisiko joku lähettää nuo paneeli tiedosto zipattuna minulle sähköpostiini

janitsalo@kolumbus.fi

Silloin kun tuota paneelia vielä pystyi lataamaan minulla ei vielä ollut ADSL:ä joten se homma jäi siihen. Nyt tosin tuo paneeli kiinnostaa mutta se muuttui taas maksulliseksi :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaveri oli joutunut ottamaan sen paneelinsa pois jaosta tuolta nettisivuilta "suuren kiinnostuksen" takia. Eli sitä oli imuroitu enemmän, kuin kaverin palveluntarjoaja antaa ilmaiseksi. Eli se ei ole muuttunut kaupalliseksi, vaan jannulla ei ole vara pitää sitä jaossa... Näin ainakin itse tuon tekstin ymmärrän...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaveri oli joutunut ottamaan sen paneelinsa pois jaosta tuolta nettisivuilta "suuren kiinnostuksen" takia. Eli sitä oli imuroitu enemmän, kuin kaverin palveluntarjoaja antaa ilmaiseksi. Eli se ei ole muuttunut kaupalliseksi, vaan jannulla ei ole vara pitää sitä jaossa... Näin ainakin itse tuon tekstin ymmärrän...

taisi kaistanleveys loppua aika nopeasti kun laittoivat tuon uutisen avsimiin :P

Paneelin nyt tosin joutuu tilaamaan CD:llä joka se maksaa 5€...

Löytyykös keneltäkään tuota zippeinä ?

edit: Ymmärtäähän tuon jos kaistanleveys loppuu. Mutta vähän potuttaa kun tuo L-1011 Paneeli kaupallinen lisäosa onkin nyt ilmainen mutta sitten alkaa veloittamaan rahaa siitä että lähettää sen CD:llä :P Tuonhan olisi hyvin voinut panna jakoon muille lentosimusaiteille eikös vaan ???

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

taisi kaistanleveys loppua aika nopeasti kun laittoivat tuon uutisen avsimiin :P

Paneelin nyt tosin joutuu tilaamaan CD:llä joka se maksaa 5€...

Löytyykös keneltäkään tuota zippeinä ?

edit: Ymmärtäähän tuon jos kaistanleveys loppuu. Mutta vähän potuttaa kun tuo L-1011 Paneeli kaupallinen lisäosa onkin nyt ilmainen mutta sitten alkaa veloittamaan rahaa siitä että lähettää sen CD:llä :P Tuonhan olisi hyvin voinut panna jakoon muille lentosimusaiteille eikös vaan ???

Jani

Minulta löytyy tuo. Voin tänään töiden jälkeen koittaa katsoa, mill cd:llä se on (olen polttanut sen cd:lle).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään