Aleksi Palojärvi

Simu kaatuilee varoittamatta

25 viestiä aiheessa

Olen kiinnittänyt yllätys yllätys huomiota siihen, että simu heittää ulos varoittamatta mitään. Joskus tulee se lähetä virheilmoituspalkki, jossa kehotetaan ottamaan yhteyttä Microsoftiin.

Kysympä teiltä, että mikä mättää. Arvaa oliko kiva, kun Atikalla oli lentäny Rovaniemeltä Tampereelle, ja kun näin jo Tampereen kentän, niin eiköhän simu nakannu ulos.

Apua kaivattasi. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuotahan se meinaa tehdä tuo ms:n tekemä lentomallinnus. Monta syytä, pc: lämmöt koholla, näyttökortti ei päiväntasalla, jokin lisäpalikka väärä, väärin...: tuo Tampere, eikö se jollekkin aihettanut ongelmia ? Onko sammunut useasti ja muualla jne. Sitten vain kokeilemaan , poista jotain kokeile sitten ja varmista että pc on ok ;) mutta älä anna periksi, kyllä se vielä siitä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No lämmöt saattaa olla kohollaan. ;D Voisikos johtua siitä, että aseman, jossa tämä simu on, on liian täynnä. Parisataa MB:tä tilaa enää. Jospa asentaisin uudestaan. Äsken kun kokeilin Bonantsaa, niin nakkas pihalle oitis. ???

Liikaa syitä. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos näyttökortin ajurit päivitetty ? Itsellänikin oli alussa kaatumatautia mutta säätämällä ja päivittämällä sain simun stabiiliksi.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tosiaan näytönohjain on päivitetty ja ok voi vika olla noissa lämmöissä. Mutta se voi olla myös tuossa näytönohjaimen lämmöissä. Mutta aina pc siivous auttaa asiaa, mutta fs9 kaatumisia ei voi koskaan lopettaa millään, olen sen kyllä huomannut vaikka kaikki olisi kohdallaan, on se niin herkkä kapistus että. Joskus jopa lähestymisessä jos painat esim. jotain nappia silleen huolimattomasti niin sekin voi jo kaataa jutun, voi itku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten Aleksi, kiinnitä vähän huomiota viestin otsikkoon. Tuommoinen "auttakee" huutaminen ei varmastikaan auta asiaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä konsti tuo ! Kun simu ilmoittaa tuon ms:n virheilmoituksen voi vika olla jossain muussakin ? Silloin kun sammuu kuin saunalyhty vika on yleensä hankalampi, joskin yleensä johtuu liika ylikuormasta ja pc vain sammuu tups.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä ainakin aiheuttaa FinnMast41:n "finnmast_Smoke3d.fx" savuefekti satunnaista kaatumatautia varsinkin malmilla. Heitti kaatumasta kun otin sen pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksihän tuolle ei tehdä mitään vaikka tuo smoke virhe on ollut tiedossa ainakin 1 vuoden ? outoa jos ei tiedä tuota niin varmaan menee simu nurin, se on facta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksihän tuolle ei tehdä mitään vaikka tuo smoke virhe on ollut tiedossa ainakin 1 vuoden ? outoa jos ei tiedä tuota niin varmaan menee simu nurin, se on facta :)

Sille on pirun vaikea tehdä mitään, kun toisilla se ei aiheuta mitään ja toisilla taas ei toimi yhtään. Itselläni se ei ole aiheuttanut käytännössä mitään, joten minun on sille effektilleni vaikea tehdä mitään "korjausta", kun se ei itselläni vaadi korjausta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakaan ei ole yksikään kaatuminen jäljitettävissä savuefektin aiheuttamaksi. Voi olla vaikkapa näytönohjaimen mallista tai ajuriversiosta kiinni, taikka sitten jostain ihan älyttömästä, mikä ei koskaan tulisi mieleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylikuormasta joka sijaitsee...???

Tarkoitan Aleksi tuota ylikuormaa joka pitäsi olla "xx" sisällä, siis kun pc joutuu liian koville sen ominaisuuteen nähden, esim. liian vähän muistia, liian pieni prossu jne ja sitten sitä kuormitetaan tavallaan yli sen äärirajojen, silloin tilttaa varmaa. Onhan eri asia aivan jos simu kaatuu kun kaatuu koko pc , vai ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sille on pirun vaikea tehdä mitään, kun toisilla se ei aiheuta mitään ja toisilla taas ei toimi yhtään. Itselläni se ei ole aiheuttanut käytännössä mitään, joten minun on sille effektilleni vaikea tehdä mitään "korjausta", kun se ei itselläni vaadi korjausta...

aivan ja voisko jopa johtua käyttäjän omasta virheestä esim. ei muista laittaa tuota smoke filua sinne "efect" kansioon, noin pienenä heittona. Suurin osa virheistä ja "kaatumisista" on omia mokia, näin väitän ainakin omalta kohdalta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koko pc ei kaadu. Se heittää vain pihalle, siihen työpöydälle. Tilaa minulla on kyllä todella vähän, ja äsken se heittii, että D-asema juoksee liian pienellä tilalla. Olen sitä siivonnut, mutta ei auta. Muistia on yhteensä 512. Prossu on 1.6. Näytönohjain on NVIDIA GeForce2 MX\MX 400.0.

Hmmm... Mitä pitäisi vielä kertoa, jos nuista oli ylipäätänsä apua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuuko tuo jollain tietyllä alueella lennettäessä..? Lisäosamaisemat on ennenkin aiheuttaneet hämminkiä, niin voisit kokeilla naksia niitä pois päältä scenery librarystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko Aleksi äskettäin asentanut esim. Alain Capt:n MD-11 paneelin, sillä minulla tuo aiheutti kaatimista jonkin aikaa. Kannattaa miettiä mitä on laittanut simulle jos on aikaisemmin toiminut ihan ok.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo! Nehän alkoi lähiaikoina, ja lähiaikoina ole asentanut Captin MD-11-paneelin ;D.

Ne sattuu joka satunnaisilla alueilla, ympäri maailmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

en olisi ikinä uskonut kun olen myös taistellut simun kanssa sen oudon kaatumisen kaatumisen kanssa, eli heittää minut työpöydälle ja sillä selvä. Olen laittanut fs9 pariin kertaan uudelleen ja ei, sama homma. Sitten eilen aloin miettiä vähän muutakin. Olen itse ollut kovasti vastaan Omega-ajureita, menin niiden uusille hienoille sivuille ja kokeeksi lataisin sieltä Atin ajurit xp:lle. Olen tänään lentänyt n. 4-5 tuntia, ei YHTÄÄN kertaan ole mennyt poikki lento ja framet ihan tapissa melkein aina (max.20). Kokeilkaa ihmeessä ilman ennakkoluuloa joka painii samoissa ongelmissa kuten minyulla oli. JES. Onnea vaan ! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos sinulle. Minulla loppui ne väliaikaisesti, kun tyhjensin roskakorin. En tiennyt, että se oli D-asemalla, ja siinä roskiksessa oli päälle 5000 filua, tai hakemistoa. Ei ihme, että on D-asema täynnä, mutta ei ole enää. Nyt ei ole käytettynä edes neljäsosaa. ;D Elikkä siis se simu, ja roskis oli siellä D-asemassa, ja ongelmat loppui, kun saatiin sinne paljon enemmän tilaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään