Guest masi

m

13 viestiä aiheessa

Panelit:

-PIC767

-PSS A320/330/340

-PMDG737/800/900

Scenet:

-Simwingsin Gibraltar

-PTSIM:n LPMA

-Canary Islands 2004

Tossa nyt muutama mistä itselläni on hyviä kokemuksia :).

EDIT: katos prkl, meil on täsmälleen saman verran viestejä ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras maksullinen lisäosa on uusi prossu, ihan mikä vaan kunhan on sikanopee ;D Saa kaikki vanhat oli sitten free/payware tuntumaan paremmilta.

Okei, oikeesti. Hauskinta on varmaan ollut lennellä FeelTheren CRJ:llä tai A320 PIC:illä. Molemmat tosin menettää aikalailla kiinnostustaan koska niiden päivittämiselle ja jatkuvalle kehittämiselle ei tekijöillä ole mahdollisuutta tai mielenkiintoa. Aina nimittäin löytyisi jotain pientä parannettavaa. Jos joskus olisi rahaa (ja se uusi prossu) voisi kokeilla PDMG:n tuotteita (esim. 737 NG), niissä vaikuttaa kehitys olevan jatkuvaa, ja laatu muutenkin kova.

Sceneryitä en ole koskaan ostanut, freewarena saa ihan yhtä hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoat maksulliset lisäosat jotka mulla on ovat PSSA320 ja Eurowingsin ATR 42/72. Olen ollut tyytyväinen niihin, vaikka tuolla nintendolla tuleekin harvemmin lenneltyä. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä heti mieleen tulevia lentokoneita

• PMDG 737NG (737-600, 737-700, 737-800, 737-900)
  • PMDG Beech 1900
  • Captain Sim Legendary 727
  • Flight1/Jet City Dougls DC-9 sarja (DC-9-10, DC-9-20, DC-9-30, DC-9-40, DC-9-50)
  • Eaglesoft Cessna Citation X
  • Eaglesoft Cessna Citation II
  • Flight1 Cessna C310 Charlie Mike
  • Flight1 Cessna C177
  • Flight1 Cessna C152
  • Flight1 Piper Archer
  • Flight1 Cessna C421 Golden Eagle
  • Flight1 Cessna C441 Conquest II,
  • LAGO Tornado, LAGO F-16
  • RealAir Decathlon
  • RealAir SIAI Marchetti SF260

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

kyllä täytyy kehua noitaCaptain Simin tuotoksia. MiG jyrää ja 727 on kaikkea sitä mitä haluaa simulaattorilla oppivan. Äänet (lähinnä aidon kuuloiset ohjaamokeskustelut) ja viimeistelyn jälki seksikkään aikakauden (1960-1970-luku) koneesta vie varpaat suusta. Lentomalli on vaativa ja kohde hyvin dokumentoitu. Yleisilmailupuolelta on vaikeampi sanoa mitään kun freewarena on tarjolla niin tasokasta tavaraa näinä päivinä. Mutta 727:n tilaisin heti.

[ Attachment removed / expired ]

P.S. Ilmaista mainosta, 727 Riossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites onko tuohon PMDG 737:aan tullu jotain framepäivityksiä ku minulla oli (kun se oli viimeksi koneella ;D)se tosi hidas varsinkin tuo 3-D ohjaamo ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites onko tuohon PMDG 737:aan tullu jotain framepäivityksiä ku minulla oli (kun se oli viimeksi koneella ;D)se tosi hidas varsinkin tuo 3-D ohjaamo ??

Saahan siinä valittua myös pelkän 2D- ohjaamon mitä itse ainakin käytän, koska se 3D siinä lisänä vie vaan turhaan frameja ja tehoja koneesta :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä sanoisin että mallinnukseltaan paras konepaketti on PMDG:n 737, ja etenkin se -800/900 (vaikka itse omistankin vain -600/-700:sen). En kyllä keksi kovin montaa syytä miksi se häviäisi edes 767PIC:ille. Tuo 737 vaan sattuu olemaan niin pirun tylsä kone, ettei sitä jaksa enää lentää.

Nimim. Kunnollista A320-sarjalaispaneelia tuskaisesti odottava. :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä joitakin GA koneita joista pidän :

* Stinson SR-10 Reliant , Bill Lyons

* Grumman Goose, Bill Lyons

* Piper Apache, Bill Lyons

* Cessna Centurion II 210M, Carenado

* Piper Archer, DF

* Piper Navajo, FSD

t: timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG:n 737 on ihan kiva, ainakin jos on molemmat 600/700 ja 800/900 hommattuna. Uusi tuleva PIC767 lyö ihan kaikki tähän mennessä tehdyt lisäosat laudalta. Ihan varmasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä oo tullu. Sanoivat kyllä tuosta 800-900 lisäristä, että olisi huomattavasti vähennetty polygoneja 3D-ohjaamosta, mutta ihan yhtä tuskainen se on vieläkin. Ei vaan ymmärrä mitä

iloa siitäkin on kun ei pysty käyttämään, vaikka alla on suht tykki kone. Anyway 2D-paneeli on sen verran laadukas (parhaimpia), että ei sitä 3D-paneelia niin jää haikailemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään