Guest JTL

Ranta aallokko vatkaa liian tiuhaan? Selvitetty!!!

9 viestiä aiheessa

Mistäköhän voisi johtua kun aallot rantaviivassa liikehtii liian tiheään? ???

Mikä filu siihen vaikuttaa? En tiedä mikä sen teki, aikaisemmin toimi. :'(

JL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan ensiksi tulee mieleen helpoin: Ei kai vaan sulla ole simun nopeus asetettu suuremmalle, eli yli normaalin ? Nimittäin silloin noin käy, ja esim koneitten vilkut myös nopeutuvat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jospa siellä on vain niin kova tuuli, heh ;D

ps. onhan sinulla nuo waterit täysillä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla NL2000 scene asennettuna? Nimittäin joillain oli juuri tollasia ongelmia sen kanssa. Eli kannattaa poistaa jos se sun koneella on.

Mulla oli se, mutta oli niin alkeellinen grafiikka että poistin sen. Olisko sieltä jäänyt jotain mikä pitää korjata?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli se, mutta oli niin alkeellinen grafiikka että poistin sen. Olisko sieltä jäänyt jotain mikä pitää korjata?

Kannattaa selailla niiden kotisivujen foorumeita tai FAQ:ia jos sieltä vaikka löytyisi apua.

Sivuilta löytyy myös linkki päivitykseen joka korjaa monia bugeja, siinä ei tainnut kuitenkaan tota bugia olla korjattuna.

Tai voit koittaa palauttaa FS:n asetukset alkuperäisiksi, en vaan nyt muista tuota näppäinkomentoa :-\

Tai voit tietenkin koittaa asentaa FS:n uudestaan....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kokeilisin vielä tuota ohjetta jos sinulla on nuo efektit käytössä, minulla on ja on tosi hyvät. Vaatii että näytönohjain tukee dx9:ä ja asetukset ovat täysillä. Ohjeet on tehnyt Jesse Heiskanen, eli kiitos Jesselle! ;D

Ensin unzippaa se fs9wat.zip haluamaasi kansioon. Sitten siellä on semmoinen .zip filu jonka nimi on joku Installwat.zip tai vastaava. Unzippaa se FS2004 kansioon ja muista että sulla on se "Use Folder Names" ruksattuna. Nyt on asennettu ne vedet. Sitten aallot asennat niin että ensin unzippaat sen new_waves.zip:n johonkin kansioon ja sitten siellä on kolme kansiota, Medium Waves, small waves ja joku smallwaves_highres jos oikein muistan. Itse olen asentanut noi medium wavesit. Tässä tapauksessa jos haluat ne Medium aallot niin avaa se kansio ja kopioi se Ocean_heightfield.bmp ja siirrä se FS2004/Texture-kansioon. Ja overwrittaa jos se kysyy..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensin unzippaa se fs9wat.zip haluamaasi kansioon. Sitten siellä on semmoinen .zip filu jonka nimi on joku Installwat.zip tai vastaava. Unzippaa se FS2004 kansioon ja muista että sulla on se "Use Folder Names" ruksattuna. Nyt on asennettu ne vedet. Sitten aallot asennat niin että ensin unzippaat sen new_waves.zip:n johonkin kansioon ja sitten siellä on kolme kansiota, Medium Waves, small waves ja joku smallwaves_highres jos oikein muistan. Itse olen asentanut noi medium wavesit. Tässä tapauksessa jos haluat ne Medium aallot niin avaa se kansio ja kopioi se Ocean_heightfield.bmp ja siirrä se FS2004/Texture-kansioon. Ja overwrittaa jos se kysyy..

Eikös tuo muuta aallokon yleensä. Se on mulla ok. mutta ne ranta pärskeet huitoo liiaan tiuhaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään