Guest Hake

Virheilmoitus sim1.dll

19 viestiä aiheessa

FS2004 on alkanut antamaan virheilmoituksen tiedostoon sim1.dll kun teen flp:n Sveitsistä esim. Zûrich -> Munich. FS kaatuu yleensä välittömästi kun olen clikannut Fly painiketta.

FS ei kaadu jos olen noussut kentältä VFR:nä ja teen flp:n ilmassa.

Minulla on EBCH (Switzerland LandClass Version 8 and further scenery improvements for FS2002 and FS2004 09.01.2004) ja LSGG (LSGG - Genève-Cointrin ,Daniel Gauthier). Olen ottanut x:n pois FS:n scenery area valikosta mutta en ole poistanut niitä.

Oisko jollakin jonkinlaista vinkkiä jolla asian voisi korjata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Tekeekö missään muulla kentällä samanlaista virhettä, jos ei niin se on sitten vissiin vika sillä kentällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se pitää sit valita toinen päämäärä ja lentää vaikka VFR:nä sveitsiin ja sieltä pois. Kannattaa kokeilla kaikkia mahollisia keinoja mitä vaan pystyy tietämään. Ei ole sattunut itselleni tuollaista ongelmaa omalle kohdalle, mutta empä tuota paljoa sinänsä sielä päin lentele.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se pitää sit valita toinen päämäärä ja lentää vaikka VFR:nä sveitsiin ja sieltä pois. Kannattaa kokeilla kaikkia mahollisia keinoja mitä vaan pystyy tietämään. Ei ole sattunut itselleni tuollaista ongelmaa omalle kohdalle, mutta empä tuota paljoa sinänsä sielä päin lentele.

Helpoin keino kylläkin, mutta ei poista ko. ongelmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun vaan odotellaan, onko muilla samoja kokemuksia ja sieltä sitten sitä infoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ottanut x:n pois FS:n scenery area valikosta mutta en ole poistanut niitä.

Oletko kokeillut laitaa sitä x:ää sinne takaisin ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole.

Edit:

Poistin EBCH:n kokonaan ja myöskin Scenery Librarysta ja nyt homma toimi, mutta FS:n lopettamisen yhteydessä FS kaatui virheilmoitukseen koskien ntdll.dll .

Jatketaan selvittelyä.

Edit2:

Otin LSGG:n uudelleen käyttöön ja koelennolla Munich Zyrich FS kaatui n. 30 nm ennen (n. 14 nm suuntaan 90 Bodanista) LSZH:ta.

Poistin LSGG:n ja lento EDDM LSZH onnistui mutta FS lopetuksessa tuli taas virheilmoitus ntdll.ddl tiedostoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennolla EDDm EDDV FS kaatui Intersection ANELA:n jälkeen ja antoi virheen taas ntdll.dll. Käynnistin FS:n uudelleen ja se kaatui Flightplannerin käytön yhteydessä jolloin tarkistin reitin EDDM EDDV Intersectioneja. Nyt ei virheilmoitusta vaan totaalinen kaatuminen.

Kokeilut jatkuvat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo dll tiedostot ovat jatkuvasti ongelmana. Itselläni on pari kertaa tullut dll ongelma. Muuta ratkaisua en ole keksinyt kuin asentaa fs9:n uudestaan. Niin ja toisekseen pysyä erossa näistä lisäscenery jutuista jne. Taitaa olla ainoat sceneryt, jotka toimii, niin payware sceneryt. No jääpähän aikaa enemmän lentelyyn, eikä pelkästään tietokoneen ja fs:n "rassaamiseen" ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistin Saksassa käytössä olleet addon kentät ja koelenolla ei enää kaatumisia mutta FS:n lopettaessani tuli taas virheilmoitus ntdll.dll tiedostoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt FS2004 kaatui lennolla EFHK:lta Helsinkiin, vähän EFHF:n jälkeen ja antoi virheilmoituksen nyt g3d.dll tiedostoon. FS:ni fs9.exe versio on 9.0.030612 ja FISD:n Helsinki 4.0, EFHK ja EFHF.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa muuten AINA kun noita desktoppiin tipahtamisia tulee - tsekata ettei näytönohjain käy liian kuumana. Esim Abitin GF4-korttien jäähdytys on vakiona vitsi.

Nimim. kunnon siilimodauksen jälkeen ei ainuttakaan "tipahdusta"..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vinkki Hannulle että mistä sen näytönohjaimen lämmön näkee ? en minä ainakaan mistään saa sitä selville... Radeon 9800 pro mutta kerro minulle onko muuta keinoa kuin lämpömittari kotelon sisään. Tuon emon lämmön jo saan tuolta kyllä biossin kautta. mutta kerro jos tietoa ? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttökortin lämmöt näkee näyttöasetuksista, jos kortissa on anturi.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on kyllä hieno homma noissa geforcen näyttiksissä kun näkee nuo lämmöt noin upeasti, pitäisköhän laittaa ati 9800 myyntipalstalle ja ostaa tuollainen ? Missään Atissa tuota ei ole, vai onko jo X800 en tiedä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei piirin merkki kylläkään vielä kerro, onko kortissa lämpöanturia. Gainwardin korteissa on yleensä ollut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on kyllä hieno homma noissa geforcen näyttiksissä kun näkee nuo lämmöt noin upeasti, pitäisköhän laittaa ati 9800 myyntipalstalle ja ostaa tuollainen ? Missään Atissa tuota ei ole, vai onko jo X800 en tiedä ?

Kerron illalla löytyykö x800:sta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään